روغن موتور TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE XT 0W-16 برای پاسخگویی به نیازهای بازاری که به سمت ویسکوزیته پایین تر حرکت می کند، قرار گرفته است. توتال لوبریفینتز به عنوان یکی از رهبران نوآوری و تحقیق و توسعه، اکنون آن را به بازار ایالات متحده عرضه می کند، زیرا آماده سرویس دهی به خودروهای قابل اجرا 2018 است که به فرمولاسیون 0W-16 نیاز دارند.

مشخصات، قیمت و خرید روغن موتور خودرو توتال مدل Quartz 7000 Energy حجم 4 لیتر | دیجی‌کالا

TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE XT 0W-16

این برای محافظت از موتورهای توربوشارژ کوچکتر حتی در شدیدترین شرایط ساخته شده است.
راندمان سوخت بالا را در فواصل تخلیه کامل ارائه می دهد.
این یک روغن موتور کاملا مصنوعی و با کارایی بالا است که حتی در دماهای سرد راه اندازی سریع دارد و در برابر LSPI (پیش اشتعال با سرعت پایین) که در موتورهای جدید یافت می شود محافظت می کند.
توتال به نوآوری های پیشرفته و ایجاد محصولی با ویسکوزیته 0W16 می بالد، رویکردی ضروری و نوآورانه برای بازاری است که به سمت ویسکوزیته های پایین تر حرکت می کند. کریستف دوسو، SVP روانکارها، افزودنی‌ها و سوخت‌های ویژه Total Specialties USA, Inc، اظهار داشت: فرآیند صدور مجوز 6B آغاز می‌شود.

توتال با شهرت به عنوان ارائه‌دهنده روغن‌های موتور با کیفیت بالا در صادرات روغن موتور، همین فلسفه را هنگام توسعه TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE XT 0W-16 به کار برد. آینده روغن موتور ویسکوزیته کم و راندمان بالا است. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE XT 0W-16 با این استاندارد جدید مطابقت دارد و به مجموعه موجود روغن موتورهای با کیفیت و کارایی بالا برای موتورهای با عملکرد پیشرفته اضافه می کند.

قيمت فروش توتال Total Quartz 7000 10w40 4litr | میهن مارکت

روغن گتکس

درباره Total Specialties USA, Inc.

دفتر مرکزی آن در هیوستون، تگزاس، Total Specialties USA، Inc. بخشی از بخش آمریکا برای شعبه بازاریابی و خدمات گروه توتال است. Total Specialties USA, Inc. طیف گسترده ای از محصولات روان کننده از جمله روغن موتورهای مصنوعی TOTAL QUARTZ را ارائه می دهد. محصولات ما از طریق شبکه ای جامع از توزیع کنندگان، کانال های مستقیم و حضور آنلاین فروخته می شوند. علاوه بر شبکه توزیع رو به رشد و قابلیت‌های تولید در حال توسعه، ما متعهد به افزایش آگاهی از برند خود از طریق مشارکت در ورزش‌های موتوری هستیم.

درباره بخش بازاریابی و خدمات توتال

بخش بازاریابی و خدمات توتال، محصولاتی را که عمدتاً از نفت خام به دست می‌آیند، همراه با تمام خدمات مرتبط توسعه داده و به بازار عرضه می‌کند. 31000 کارمند آن در 110 کشور حضور دارند و محصولات و خدمات پیشنهادی آن در 150 کشور به فروش می رسد. خدمات بازاریابی توتال هر روز به بیش از 8 میلیون مشتری در شبکه بیش از 14000 ایستگاه خدمات خود در 62 کشور خدمات ارائه می دهد. توتال مارکتینگ خدمات به عنوان چهارمین توزیع‌کننده بزرگ روان‌کننده‌ها در جهان و توزیع‌کننده پیشرو فرآورده‌های نفتی در آفریقا، 50 سایت تولیدی را در سرتاسر جهان راه‌اندازی می‌کند که در آن روان‌کننده‌ها، قیر، مواد افزودنی، سوخت‌های ویژه و سیالاتی که رشد خود را حفظ می‌کنند، تولید می‌کند
شما می توانید برای اطلاع از این که روغن ایرانول 16000 چند کیلومتر کار میکند به مقاله های دیگر ما مراجعه کنید.

درباره توتال

توتال یک بازیگر اصلی انرژی است که سوخت، گاز طبیعی و برق کم کربن را تولید و به بازار عرضه می کند. 100000 کارمند ما متعهد به انرژی بهتری هستند که ایمن تر، مقرون به صرفه تر، پاک تر و در دسترس ترین افراد ممکن است. جاه طلبی ما که در بیش از 130 کشور فعال است تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ انرژی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *