آیا به دنبال شستشوی روغن خود هستید و می خواهید بدانید ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور چیست؟ خوب، اگر این وضعیتی است که شما در آن قرار دارید، در جای مناسبی هستید زیرا وقتی صحبت از این موضوع می شود، چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

افزایش قیمت روغن موتور با کدام توجیه؟ - ایرنا

پیدا کردن یک روغن موتور صادراتی با کیفیت خوب و قیمت ارزان این روزها می تواند بسیار دشوار باشد. اما با این حال، مکان هایی وجود دارند که معاملات عالی ارائه می دهند. بعداً در این مقاله، ما می‌خواهیم آنها را با جزئیات کامل پوشش دهیم و در مورد آنها و مکان‌هایی که می‌توانید این مکان‌ها را پیدا کنید تا ارزان‌ترین معامله موجود را پیدا کنید، بیشتر بدانید.

با این وجود، در برخی موارد، ارزان‌ترین قیمت به این معنی است که این روغن یکی از بهترین‌های موجود نیست. وقتی صحبت از روغن موتور می شود. اگر منظور من را می دانید، گاهی اوقات بهتر است به جای دریافت یک معامله خوب، کمی بیشتر هزینه کنید. من این را می گویم زیرا کیفیت و قیمت همیشه با هم هماهنگ نیستند. مخصوصاً برای آن دسته از روغن هایی که برخی از مارک های بی نام هستند و بسیار مشکوک به نظر می رسند.

10 مدل بهترین روغن موتور ایرانی و خارجی در بازار | به‌نظر

روغن موتور گتکس

چرا روغن موتور بسیار ضروری است؟

قبل از اینکه به سراغ ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور برویم. بیایید یاد بگیریم که چرا روغن موتور برای شروع بسیار ضروری است. چه چیزی روغن موتور را بسیار مهم می کند؟

روغن موتور بسیار مهم است زیرا روان کننده است. به این معنی که روغن موتور بسیاری از اجزای مهم داخل موتور را روانکاری می کند.

این اجزا اغلب یاتاقان‌های میله‌ای، رینگ‌های پیستون و سوپاپ‌های موتور هستند. روغن موتور به سادگی در کل موتور حرکت می کند و هر چیزی را که به روغن نیاز دارد روان می کند.

موتور به گونه ای طراحی شده است که جریان روغن را به حداکثر برساند تا کار موتور را بهبود بخشد و موتور را در بهترین حالت ممکن روشن کند. یکی از ایرادات کوچک طراحی که ممکن است برای موتورها اتفاق بیفتد، رنج بردن از گرسنگی نفت است. به این معنی که در آن مکان خاص روغنی وجود نخواهد داشت و موتور خود را از بین می برد.

بهترین روغن موتور خودرو را چگونه انتخاب کنیم؟ - وبلاگ کارنامه

ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور کدام است؟

بنابراین، ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور چیست؟ خوب، ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور عمده فروشانی مانند Walmart و Costco هستند. مخصوصا Costco.

یکی از ارزان ترین روغن موتورها را در کل کشور می فروشند. همچنین، ما در مورد هیچ نوع روغنی صحبت نمی کنیم، به جز روغن مصنوعی Mobil 1. همه ما موبایل 1 و محصولات با کیفیت آن را می شناسیم. پس قیمت این روغن موتور چقدر است؟ قیمت 41.99 دلار برای 6 لیتر روغن است. شما نمی توانید این پیشنهاد را شکست دهید، این واقعاً یکی از بهترین ها در مورد روغن موتور است همچنین دانستن این که روغن ایرانول 16000 چند کیلومتر کار میکند بسیار اهمیت دارد.

همچنین، آنها یک روغن ترکیبی مصنوعی را ارائه می دهند که توسط Mobil نیز ساخته شده است. این روغن حتی ارزان تر است و 19.99 دلار برای 6 لیتر قیمت دارد. اگر در حال انجام تعویض منظم روغن هستید، این روغن راهی است که می توانید انجام دهید.

Walmart همچنین معاملات بسیار خوبی در مورد روغن های Mobil 1 دارد. شما می توانید یک کوزه 5 لیتری را با قیمت 27.47 دلار تهیه کنید. همچنین Pennzoil با قیمت 24.47 دلار نیز برای یک کوزه 5 لیتری وجود دارد. و همچنین روغن موتور Castrol Edge با قیمت 2256 دلار وجود دارد.

به طور کلی، معاملات عالی برای روغن در Walmart و Costco وجود دارد و وقتی نوبت به ارزان ترین مکان برای خرید روغن موتور می رسد، نمی توانید آنها را شکست دهید. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید همه چیز را به صورت آنلاین خریداری کنید. ممکن است بخواهید در مورد مکان مورد علاقه ما برای خرید روغن موتور بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *