روان کننده های صنعتی روغن ها، مایعات، گریس ها و سایر ترکیبات هستند که باعث کاهش اصطکاک، اتصال، پوشیدگی و رطوبت آن ها می شوند . کارکرد اصلی آنها جابجایی سطوح جامد با یک نمونه سیال است. روغن صنعتی برای تنظیم دما یا روانکاری استفاده می شود . روغن صنعتی تماس جامد به جامد را به حداقل می رساند و هرگونه اصطکاک را کاهش می دهد. در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با مشخصات روغن صنعتی پارس ایرانول در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، با ما همراه شوید

 

مشخصات روغن صنعتی پارس ایرانول

مشخصات روغن صنعتی پارس ایرانول

اکثر روان کننده های مورد استفاده در صنعت دارای پایه آلی یا معدنی هستند. از مواد تشکیل دهنده روغن صنعتی، روغن پایه می باشد. البته روغن پایه، با مواد افزودنی دیگری مانند آنتی اکسیدان ها به منظور جلوگیری از اکسیداسیون روغن، مهار کننده های خوردگی همان طور که از نامش پیداست به منظور جلوگیری از خوردگی قطعات و مواد شوینده برای جلوگیری از رسوب زدایی ترکیب می شود. 

وزن روغن صنعتی پارس با ویسکوزیته آن مشخص می شود. هرچه این تعداد کمتر باشد، روغن روان تر و راحت تر جریان می یابد.

روغن صنعتی پارس ایرانول در طیف گسترده ای از تجهیزات و برنامه های کاربردی استفاده می گردد. از کاربردهای روغن صنعتی می توان به صنعت تولید سیمان، برق، چاپ و بسته بندی، نساجی، فلزکاری و غیره اشاره نمود. روغن صنعتی به دور روش ویسکوزیته پایین با غلظت کم و ویسکوزیته بالا با غلظت بالا تولید می گردد .

انواع روغن صنعتی پارس

1.روان کننده های مایع

2.روان کننده های نیمه جامد

3.روان کننده های جامد

4.روان کننده های مصنوعی

هر گروه دارای لیستی از روان کننده ها هستند که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از روان کننده های صنعتی شامل روان کننده های مصنوعی امولسیون ها، روغن های نفتی یا معدنی هستند. استفاده از روغن صنعتی پارس به مرور زمان باعث افزایش عمر و دوام بالا، انتقال حرارت، ضد زنگ بودن، انتقال قدرت،کاهش و کم کردن مقدار اصطکاک، کنترل دما، جلوگیری از سایش، ضد خوردگی، کنترل، آلودگی، آب بندی سطوح، روان شدن حرکت در موتور ماشین آلات و چرخ دنده‌ها خواهد شد. 

مرکز فروش روغن صنعتی پارس در تهران

مرکز فروش روغن صنعتی پارس در تهران

مجموعه ما با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه فروش روغن موتور صنعتی و روغن صنعتی پارس و تامین انواع روانکار اصلی مفتخر است که تا کنون رضایت مشتریان عزیز را جلب نموده است . به یاد داشته باشید که استفاده از روغن صنعتی پارس بی کیفیت و تقلبی باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری در ماشین آلات و دستگاه های صنعتی شما خواهد شد . کارشناسان ما شما را در تمامی مراحل خرید روغن صنعتی پارس ، نحوه مصرف و نگهداری از آن راهنمایی می نمایند . در صورتی که قصد خرید روغن صنعتی تهران را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *