روغن صنعتی پارس : در دماهای گوناگون کارایی زیادی دارد . مقاومت در برابر اکسید شدن و دمای بالا . جلوگیری از فرسایش تا حد زیاد . تمییز کنندگی  رسوبات ناشی از سوختن موتور و احتراق . روان کنندگی عالی در دمای پایین و در هنگام استارت . عمر طولانی . کنترل حرارت زیاد . محافظت از طبیعت .

شرکت روغن صنعتی پارس 5w30 اصل

مشخصات روغن صنعتی پارس 5w30 اصل

مشخصات روغن صنعتی پارس 5w30 اصل

روغن صنعتی پارس 5w30 اصل :

روغن صنعتی پارس طوری تولید شده است که در دمای محیط به حالت مایع در می آید .

از روغن های صنعتی پارس در  روان کاری ماشین آلات صنعتی گوناگونی ، استفاده می شود و برای خنک کردن دستگاه های تراشکاری و ریخته گری استفاده می شود . 

مزایای استفاده از روغن پارس در ماشین آلات صنعتی : طول عمر و استحکام زیاد _  _ حرکت روان _ جلوگیری از خورده شدن و ساییدگی _ ضد زنگ _ به حداقل رساندن اصطکاک .

در داخل روغن پارس از ماده ( روی ) استفاده می شود برای اینکه از ساییدگی قطعات روی یکدیگر جلوگیری کند و اثر ساییدگی کم شود .

روغن های  پارس با دو نوع غلظت ساخته می شوند : با غلظت بالا و چسبندگی پایین  _ با غلظت کم و چسبندگی بالا .

در روغن های غلظت بالا و چسبندگی پایین موتورهای صنعتی سریع به کار می افتد اما روان کاری ضعیف است . روغن های غلظت پایین و چسبندگی باعث نرم کار کردن موتور می شود اما دیر روشن می شود .

پارس  5w30 روغن صنعتی چند درجه ای می باشد که با بهر ه گيری از روغن پايه سنتزی بسيار مرغوب و مواد افزودنی ويژه به منظور محافظت خوب و عالی از  قطعات دستگاه ها در شرايط آب و هوایی سخت مناسب می باشد.

شرکت پارس محصولات  روغن صنعتی خود را به چندین کشور و مقصد نهایی در دنیا صادر می کند و با برند های دیگر در رقابت می باشد .

خرید روغن صنعتی پارس ارزان قیمت

خرید روغن صنعتی پارس ارزان قیمت

قیمت روغن صنعتی : 

نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر  عرضه روغن های صنعتی پارس ، قیمت های مندرج بر روی کالا را تحویل مشتری می دهند . 

قیمت های روغن های صنعتی با بالا و پایین رفتن قیمت مواد اولیه نیز تغییر می کند و همچنین قیمت ارز نیز در قیمت محصول نهایی تاثیر دارد . 

خرید روغن صنعتی :  روغن های صنعتی پارس توسط سایت ها و درگاه های  اینترنتی نیز به فروش می رسند و برای مشتریان راحتی و سهولت دسترسی را فراهم کرده است .

تمام محصولات روغن های صنعتی پارس ۵w۳۰ اصل را می توان از نمایندگی های معتبر و همچنین از عمده فروشان بازار ،  تهیه کرد . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *