شرکت روغن موتور صنعتی جنوب از تولید کنندگان اصلی انواع روغن صنعتی به خصوص روغن موتور می باشند. این شرکت با نظارت دقیق و اعمال استاندارد های لازم بر محصولات تولیدی خود، جزء بهترین و پرفروش ترین روغن موتور صنعتی بازار های داخل کشور می باشد. نمایندگی های شرکت صنعتی جنوب، انواع روغن موتور را به صورت اینترنتی با کیفیت درجه یک و عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

شرکت روغن موتور صنعتی جنوب

مشخصات روغن موتور صنعتی جنوب

مشخصات روغن موتور صنعتی جنوب روغن موتور نقش مهمی در شست و شوی داخل سیستم موتور، تمیز نگه داشتن قطعات داخلی موتور و خنک کردن آن ها دارد.
روغن موتور صنعتی جنوب با روغن پالایش شده از نفت خام پایه معدنی و مواد افزودنی مشخص مناسب برای خودرو های سواری و باربری نیمه سنگین و سنگین می باشد.
در اینجا به برخی از مشخصات روغن موتور صنعتی جنوب بپردازیم.

مزایاروش تستنوع آزمونواحدنتیجه
پایداری حرارتی مناسبASTMD-445گرانروی در 100 درجه سانیترگرادCSTSAY40 =15.5= SAY50=18
خواص ضد اکسیداسیون و پاک کنندگی جهت کاهش رسوباتASTMD-2270شاخص گرانرویSAY40 =95= SAY50=95
خاصیت ضد ساییدگی جهت کنترل استهلاک اجزا و قطعات خودروASTMD-97نقطه ریزشCدرجهSAY40 =-12= SAY50=12
tbn مناسب جهت خنثی ساری اسید های حاصل از اکسیداسیون جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتورASTMD-92نقطه اشتعالC درجهSAY40 =230= SAY50=245
ASTMD-1298دانسیته در 15 درجه سانتیگرادGR/CM3SAY40= 0/898=SAY50= 0/900

روغن موتور های شرکت صنعتی جنوب دارای گرانروی مناسب و ضریب اصطکاک خیلی کم می باشند. این روغن موتور توانایی روانکاری قسمت های مختلف و نیز قطعات متحرک موتور انواع خودرو ها را دارد. 
از ویژگی های بارز آن می توان به قابلیت محافظت بالای قطعات در برابر خوردگی ها و زنگ زدگی ها، ظرفیت بالای انتقال حرارت، پاک کنندگی بالا، پراکنده سازی عالی و بالا، خاصیت مقاومت نیتراسیون بالا، کمک به کاهش مصرف سوخت، محافظت بهتر و بیشتر از موتور و سازگار با سیستم های کنترل نشر آلاینده های محیطی اشاره نمود. 

فروش انواع روغن موتور صنعتی ایرانی

فروش انواع روغن موتور صنعتی ایرانی این مرکز انواع روغن موتور صنعتی با خواص پایداری عالی، ضد سایش، ضد زنگ و خوردگی، با شاخص گرانروی بالا و نقطه ریزش پایین را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا به صورت اینترنتی به فروش می رساند. 
امروزه کیفیت روغن موتور های ایرانی در جلب توجه مصرف کنندگان بسیار خوب نقش ایفا نموده است، به همین علت فروش انواع روغن موتور ایرانی در بازار های داخلی رونق بسیار بالایی داشته است.
خوشبختانه امروزه فروش روغن موتور صنعتی ایرانی از راه های گوناگونی امکان پذیر می باشد، از جمله این روش ها می توان اشاره نمود به:
فروش سنتی روغن موتور
فروش اینترنتی روغن موتور
فروش مستقیم روغن موتور
فروش از طریق نمایندگی های رسمی و اینترنتی روغن موتور 

خریداران و مصرف کنندگان می توانند از طریق این راه ها بهترین و مناسب ترین روغن موتور را برای سیستم موتور خودرو های خود فراهم آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *