رزین می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. این ماده امکانات زیادی را ارائه می دهد، می توان آن را با نقاشی، رنگ، چسب، بافت، عطر، لوازم جانبی، مد و ساخت و ساز.

در طبیعت، رزین به رنگ زرد است، می تواند رنگ های قهوه ای یا شفاف به خود بگیرد. پس از خشک شدن، یک ماده بسیار جامد و سبک است. رزین گیاهی یا طبیعی یک ماده نسبتاً مایع است که در درختان مخروطی یا بوته های رز یافت می شود.

در طبیعت انواع مختلفی مانند رزین کاج، اقاقیا، کهربا وجود دارد. از طرف دیگر رزین های مصنوعی ساخته دست بشر هستند. خواص آنها تقریباً نزدیک به رزین های گیاهی است. این نوع رزین در مواد مختلفی موجود است: اکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن…

میز رزین کاری شده مزایای بسیاری دارند. رزین ساخته شده از پلی اتیلن، یک ماده ضد پوسیدگی است که در برابر آب و هوا مقاوم است. باران، آفتاب یا یخبندان به آن آسیبی نمی رساند.

رزین در مقابل پلاستیک؟ اگر بتوانیم از واژگان دقیقی استفاده کنیم، خواهیم گفت که رزین ها منشأ طبیعی دارند در حالی که پلاستیک از طبیعت پلیمری مصنوعی است. بنابراین پلاستیک ها نوعی رزین مصنوعی هستند که اغلب از مواد پتروشیمی به دست می آیند.

میز رزین کاری شده

این ماده ای است که دوام می آورد و در آزمون زمان مقاومت می کند، با ماندگاری بسیار بالاتر از سایر مواد. جابجایی میزهای باغی به خصوص سبک و رزینی بسیار آسان است.

رزین به مبلمان راحتی و استحکام می بخشد. رزین را می توان با بسیاری از مواد ترکیب کرد. در نهایت، نیازی به نگرانی در مورد نگهداری نیست: نیازی به درمان یا رنگ آمیزی خاصی ندارد.

رزین لاکی یا رزین بافته شده، کدام میز باغ را انتخاب کنیم؟ اغلب دو نوع میز رزین وجود دارد: بافته یا لاکی. رزین لاکی یک فضای طراحی را ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا یک سطح بسیار صاف داشته باشید و به مبلمان یک لمس طراحی می دهد.

میز بافته شده باغ را می توان به اشکال مختلف رد کرد: میز رنگی روشن، میز قهوه خوری رزین بافته شده. این ماده از رزین لاکی رایج تر است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، به ویژه برای مبلمان فضای باز مناسب است.

رزین را می توان به تنهایی یا ترکیب با مواد دیگر برای یک ژانر جدید استفاده کرد. میز باغچه رزین بافته شده ظرافت و ظرافت را به نمای بیرونی شما می آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *