در حالی که بسیاری از ما می دانیم که انواع مختلفی از زیتون ماری شکسته وجود دارد، اما عمق آن بسیار بیشتر از سبز در مقابل سیاه است.

به گفته فیل ملدروم، مدیر عامل و بنیانگذار، یک واردکننده غذاهای ویژه، زیتون با ترویر خوب نماینده خاک، آب و هوا و سنت منطقه ای است که از آن آمده است.

داستانی را منتقل می کند در واقع، برخی از زیتون‌ها را فقط می‌توان در مناطق بسیار خاص کشت کرد. به عنوان مثال، زیتون Lucque از منطقه Languedoc فرانسه در هیچ جای دیگر دنیا تکثیر نشده است.

این باعث بازدهی کمتر، تقاضای بالاتر و طعم واقعاً منحصر به فرد می شود. مطالعات نشان داده اند که از آنجایی که ویتامین E بالایی دارند، استفاده از آنها در رژیم غذایی می تواند عملکرد شناختی را بهبود بخشد و به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.

آنها همچنین مملو از آنتی اکسیدان های قوی هستند که البته در کاهش التهاب مفید هستند. آنها از چربی تک غیراشباع، یعنی چربی خوب تشکیل شده اند.

و در مطالعه‌ای که توسط دپارتمان پزشکی، آزمایشگاه تحقیقاتی ترجمه سرطان پستان، موسسه تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی نورث وسترن اوانستون انجام شد، مشخص شد که مصرف روغن زیتون می‌تواند مزایای مثبتی برای مبتلایان به سرطان سینه داشته باشد.

اسید چرب تک غیراشباع اصلی روغن زیتون، بیان بیش از حد را سرکوب می کند، که به نوبه خود، با ایمونوتراپی با ترویج مرگ سلولی آپوپتوز سلول های سرطانی پستان با تقویت انکوژن تعامل دارد.

24 میلیون هکتار باغ زیتون در سراسر جهان وجود دارد. آنها به طور سنتی یک محصول مدیترانه ای هستند و اکثر درختان آن در یونان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و غیره یافت می شوند، اما این میوه می تواند در مناطق خاصی از شمال آفریقا، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی، یعنی کالیفرنیا نیز رشد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *