تجزیه و تحلیل بخش های مختلف جاده مانند رنگ ترافیکی از یک راننده:
متوسط فرکانس چشمک زدن راننده 1 در قسمت 1 در جاده 17.96 در دقیقه است و آن بخش در جاده 2 15.69 در دقیقه است.
متوسط فرکانس چشمک زدن راننده 2 در قسمت 1 در جاده 17.5 در دقیقه و در بخش جاده 2 15.97 در دقیقه است.
میانگین فرکانس چشمک زن راننده 1 در جاده بخش 2 (53 تا 72 دقیقه)، که در آن بخشی از مساحت تحت پوشش چمنزار فلات 15.85 در دقیقه است.
در زمان مربوطه و با وجود رنگ ضد زنگ اپوکسی، به طور متوسط چشمک می زند فرکانس قطعه 1 در جاده 21.8 در دقیقه است.
متوسط درایور فرکانس چشمک زدن 2 در جاده بخش 2 (46 تا 62 دقیقه)، که بخشی از منطقه را چمنزار فلات پوشانده است 16.94 در دقیقه.
در زمان متناظر، متوسط فرکانس چشمک زدن در بخش 1 در جاده 22.41 در دقیقه است.
از مقایسه فرکانس چشمک زدن یک راننده در جاده های مختلف قابل مشاهده است.
بخش s که متوسط فرکانس چشمک زدن در قسمت 2 در جاده کمتر از قسمت 1 در جاده است که در دوره زمانی مربوط به چمنزار فلات، فرکانس چشمک زدن راننده 1 و 2 در جاده بخش 2 پایین تر از بخش 1 در جاده است که نشان می دهد رانندگان بیشتر مستعد خستگی هستند.
در جاده قطعه 1 در مقایسه با جاده 2. همچنین تعداد چشمک زدن رانندگان کاهش می یابد به طور قابل توجهی در بخش جاده پوشیده شده توسط چمنزار فلات.
4.2. تجزیه و تحلیل نرخ افزایش متوسط فرکانس چشمک زدن رانندگان در بخش جاده که در آن برخی از قسمت ها را چمنزار فلات پوشانده است.
نرخ افزایش متوسط فرکانس چشمک زدن درایورها با رنگ صنعتی نانو ابتدا افزایش و با کاهش می یابد. افزایش زمان رانندگی این نشان می دهد که فرکانس چشمک زدن درایورها شروع به افزایش می کند.
زمان، نشان می دهد که رانندگان شروع به احساس خستگی رانندگی می کنند.
هنگام رانندگی در بخش جاده تحت پوشش با مراتع فلات و یا رنگ اپوکسی اصفهان، نرخ افزایش فرکانس چشمک زدن کاهش می یابد، نشان می دهد که فلات محیط چمنزار رنگ ضد زنگ اپوکسیر می دهد که می تواند رانندگی را کاهش دهد خستگی.
- منابع:
- تبلیغات: