همه انواع ماشین آلات برای عملکرد بالا و پایدار نیاز به روغن کاری و نگهداری به موقع دارند. همه چیز نیاز به روغن کاری مناسب دارد، از پنکه میز شما گرفته تا یک ماشین اسپرت بوگاتی، که بدون آن ممکن است طول عمر کاهش یابد.

5 Things to Consider When Choosing an Engine Oil | Kixx Newsroom

به همین دلیل است که ما هرگز در خرید روان کننده ها تردید نمی کنیم. روان کننده ها سایش، گرما و اصطکاک بین اجزای مکانیکی را کاهش می دهند و روان کننده ها به طور کلی دو نوع هستند: مصنوعی و معدنی. روغن های مصنوعی به طور مصنوعی تولید می شوند، در حالی که روغن های طبیعی از نفت خام به دست می آیند. تقاضای بیشتری برای روان کننده های طبیعی نسبت به روان کننده های مصنوعی در بازار فعلی وجود دارد.

روغن‌های روان‌کننده علاوه بر شهرت فراوان در صنعت خودروسازی، برای تمامی صنایع ماشین‌آلات سنگین ضروری هستند. بنابراین، شما می توانید از قبل تقاضا را تخمین بزنید. چرا این تقاضا را به یک فرصت تجاری تبدیل نمی کنیم؟

How Much Is a Quart of Oil?

راه اندازی کسب و کار روان کننده

یک برنامه اقدام بسازید
از قبل نوع فروشگاه یا شرکت روانکاری را که می خواهید تأسیس کنید، تعیین کنید. آیا به دنبال افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی ساده هستید یا قصد دارید روان کننده را در خانه تولید کنید؟ اگر در حال تولید هستید، باید بدانید که این کار آسانی نیست و نیاز به دانش کامل از مهارت ها و خلاقیت آن دارد.

استخدام افراد متخصص ضروری است و اندازه شرکت شما افزایش می یابد. تصمیم بگیرید که بازار هدف شما چه چیزی باشد. آیا به دنبال داشتن یک فروشگاه آفلاین یا آنلاین هستید؟ اگر یک فروشگاه آفلاین است، قصد دارید چقدر فضای بزرگ داشته باشید، اگر یک فروشگاه آنلاین باشد، چگونه کالاهای قابل تحویل را تحویل خواهید داد، کالاهای خود را در کجا نگهداری می کنید، و منطقه عملیاتی شما در کجا خواهد بود؟

در ابتدا یک استراتژی برای آینده ابعاد شرکت خود ایجاد کنید. با رشد شما در بازار رشد خواهد کرد و کسب و کار روانکارها مستلزم سرمایه گذاری زمان و پول است. ضروری است که برای بدترین اتفاقات آماده باشید و به مقدار تولید هر روز توجه داشته باشید. فقط اطمینان حاصل کنید که مقدار آن را سرریز نکنید و به اندازه کافی برای برآورده کردن نیاز و نگه داشتن کمی موجودی تولید کنید.

تحقیق خود را انجام دهید
شروع کسب و کار روانکارها آسان نیست و به تحقیقات گسترده در مورد نحوه عملکرد بازار و تقاضاها و زنجیره تامین جریان کسب و کار نیاز دارد. کسب و کار روانکار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، حتی زمانی که آنها در انبار شما هستند.

باید بدانید که چگونه با آنها رفتار کنید تا مطمئن شوید هیچ محصولی هدر نمی رود. اگر روان کننده تولید می کنید، از موادی که قصد استفاده از آنها را دارید همراه با اقدامات امنیتی، قوانین و مقررات ایجاد شده توسط دولت آگاه باشید.

فضایی را در یک مکان ایده آل پیدا کنید
پیدا کردن یک مکان استراتژیک برای شرکت شما یک روش عالی برای رشد و کسب بیشترین ارزش از کسب و کار شما است. برای انجام به موقع این کار، باید مکان مناسبی را پیدا کنید که روزانه موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه زیادی در آن تردد می کنند. این بهترین راه برای شروع و رشد سریع است.

پیدا کردن یک بازار سودآور برای تجارت روغن موتور یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بیشترین درآمد را دارید.

Synthetic Oil vs Conventional Oil - Dobbs Tire & Auto Centers

مواد خام
مهمتر از همه، شما باید روغن های پایه و افزودنی ها را از توزیع کنندگان خریداری کنید. همچنین، شما باید روغن کرچک هیدروژنه (HCO) و لیتیوم را پیدا کنید. علاوه بر این، برای بسته بندی محصولات نهایی به لوازم بسته بندی نیاز دارید.

به طور کلی روان کننده ها در بسته بندی های مختلفی برای مشتریان عرضه می شوند. بسته های 1 لیتری، بسته های 5 لیتری و بسته های 20 لیتری شناخته شده ترین هستند. مطابق با تقاضای بازار، ممکن است به بسته بندی فله فکر کنید.

مجوزها را دریافت کنید
اگر می خواهید کسب و کاری را در هند راه اندازی کنید، لازم است قبل از شروع، مجوز قانونی خود را دریافت کنید تا با مقامات دولتی دچار مشکل نشوید. شما باید به عنوان یک فرد تجاری شناخته شوید و یک شناسه GST دریافت کنید.

علاوه بر این، شما باید انواع مجوزها و مجوزها را تکمیل کنید. مطمئن شوید که با تمام مدارک لازم آماده شده اید، و همچنین ممکن است چندین تور در ادارات دولتی داشته باشید زیرا شروع یک تجارت در هند به این نیاز دارد.

مطمئن شوید که توزیع کننده مناسبی دارید
اطمینان حاصل کنید که یک توزیع کننده دارید که می تواند هر زمان که نیاز داشتید به راحتی در اختیار شما قرار دهد. همچنین، آنها باید به جدیدترین مجموعه روان کننده های موجود در بازار دسترسی داشته باشند. اگر در حال تولید محصول خود هستید، نماینده ای را پیدا کنید که بتواند مواد اولیه با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد و در صورت امکان تنوع خوبی را ارائه دهد.

اگر می خواهید در کسب و کار خود در زمینه روان کننده ها موفق باشید، باید توجه داشته باشید که مشتریان شما نباید دست خالی آن را ترک کنند، بنابراین به دنبال محصولات متنوع و باکیفیت باشید.

منابع انسانی – مسئولیت ها و نقش ها
در ابتدای راه اندازی این نوع شرکت، برای اطمینان از عملکرد روان و کارآمد، نیاز به استخدام نیروهای ماهر و با تجربه دارید. دو بخش اصلی برای کارکنان وجود دارد.

اولی تولید است و دومی بازاریابی. بکارگیری مدیر تولید مجرب و کارشناس کنترل کیفیت در واحد تولید الزامی است. علاوه بر این، شما باید چند کارگر نیمه ماهر را برای کار با ماشین‌ها استخدام کنید.

Does Motor Oil Expire ⛽ Opened Or Unopened, How Long Does It Last?

علاوه بر این، شما باید طبق برنامه بازاریابی خود از متخصصان بازاریابی استفاده کنید. برای جلب رضایت خرده فروشان و توزیع کنندگان، باید کارکنان بازاریابی آگاه را استخدام کنید. علاوه بر این، برای ایجاد نام تجاری به یک برنامه تبلیغاتی و بازاریابی محصول نیاز دارید. پس از راه اندازی ابتکار، باید بر بازاریابی روان کننده خود تمرکز کنید و تجارت تولیدی خود را توسعه دهید.

برای راه اندازی این کسب و کار مقداری سرمایه ذخیره کنید
مانند شما، هر کسب و کاری صرف نظر از اندازه و کوچکی به سرمایه نیاز دارد. بنابراین برای خرید چند روغن موتور و پرداخت هزینه انجمن، ساخت کیوسک و اجاره فضا به حداقل سرمایه نیاز دارید.

تنها شرط لازم این است که سرمایه خود را به گونه ای آماده کنید که برای قرار دادن آن اقلام ضروری برای راه اندازی کافی باشد. اگر قادر به پرداخت هزینه های راه اندازی کسب و کار خود نیستید، اما مایلید ابتکار عمل را به دست بگیرید و انگیزه شروع کار را داشته باشید، از تسهیلات اعتباری آفلاین یا آنلاین استفاده کنید. اگر در یک سرمایه گذاری بسیار سودآور هستید، می توانید به سرعت بازپرداخت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *