محصولات ایرانول با قیمت خرید عمده در دسترس مشتریان قرار می گیرد و افراد می توانند برای رفع احتیاجات خود این محصولات را با نرخی ارزان تر از خرید جزیی تهیه کنند و در خودرو های خود مورد کاربری قرار دهند.
محصولاتی که در سیستم خودرو ها به کار برده می شود در انواع و اقسام متفاوتی هستند که در کشور ایران کارخانه های تولیدی بزرگی را به خود اختصاص داده اند.
چند شرکت تولید کننده ابزار خودرو
خودرو سیستمی پیچیده و به هم مرتبط است که از اجزای مختلفی ساخته می شود. هر کدام از این اجزا وظیفه خاصی را بر عهده دارد و برای این که این اجرا کار خود را به خوبی انجام دهند به مواد و روان کننده هایی نیاز دارند. این محصولات را دربازار ها می توان با برند های مختلفی خریداری کرد که در این قسمت جهت آشنایی بیشتر چند نمونه از این موارد را نام می بریم که به قرار زیر است:
- شرکت تولیدی ایرانول
- شرکت تولیدی بهران
- شرکت تولیدی پارس
- شرکت تولیدی توتال
- شرکت تولیدی البرز
آشنایی با محصولات ایرانول
از جمله شرکت های تولیدی فعال در کشور ما که انواع و اقسام مواد مورد نیاز در سیستم خودرو ها را به طور عمده تولید می کند شرکت تولیدی ایرانول است. سطح کیفی این محصولات بسیار عالی می باشد به گونه ای که علاوه بر فروش در داخل کشور بازار های خارجی را نیز با خود همگام کرده است. محصولات ایرانول در نمونه های متفاوت است که در این جا به برخی اشاره می کنیم که به قرار زیر است:
- روغن موتور ایرانول
- ضد یخ ایرانول
- آب اسید ایرانول
- روغن ترمز ایرانول
- گریس ایرانول
قیمت محصولات ایرانول
ایرانول همچون دیگر محصولات هم خانواده خود در بازار ها دارای قیمت مشخص شده ای می باشد. این محصولات هر کدام در این کارخانه دارای خط تولید مجزایی هستند که مهندسان بر تولید آن ها نظارت می کنند. قیمت این محصولات تحت نظر همین مهندسان انجام می شود و لیست قیمت ها تنظیم می گردد. عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات ایرانول بسیار است که در ادامه آن ها را بیان می کنیم:
- نوع محصول
- کارایی محصول
- بسته بندی محصول
- نحوه فروش محصول
- اندازه و مقدار محصول
خرید عمده محصول های ایرانول
محصولات ایرانول از جمله محصولاتی هستند که دارای بازار فروش عالی در کشور ما می باشند. بازار فروش خوب خود را این محصولات مدیون سطح کیفی عالی خود هستند. در بازار شهر های مختلف ایران شاهد خرید عمده این محصولات هستیم. خرید این محصولات معمولا به دو روش اینترنتی و سنتی اعمال می شود و هر کدام از این شیوه ها مشتریان خاص خود را دارد.