روغن موتور یکی از مهمترین انواع روغن های مصرفی خودرو می باشد که به سلامت قطعات داخلی خودرو کمک زیادی می کند و با خاصیت روانکاری خود از اصطکاک بین قطعات خودرو جلوگیری می کند. 

روغن موتور دارای انواع مختلف با برند های متفاوت است که یکی از بهترین نوع آنها، روغن دو زمانه پارس است که توسط کارخانه تولید کننده روغن تولید و عرضه می شود. 

کارخانه روغن دو زمانه پارس ویژه ارزان

بهترین روغن دوزمانه پارس ویژه چیست؟

بهترین روغن دوزمانه پارس ویژه چیست؟

شاید در ابتدای مبحث موتور دو زمانه و روغن دو زمانه برای شما سوال باشد!؟ موتور دو زمانه نوعی موتور است که کارکرد آن توسط مسیر رفت و برگشت پیستون انجام شده و برای عملکرد بهتر موتور و همچنین برای روانکاری قطعات آن از روغن دو زمانه استفاده می شود.

یکی از بهترین روغن های دو زمانه، روغن دو زمانه پارس می باشد که یکی از بهترین و معروفترین محصولات شرکت نفت پارس است که با دارا بودن عملکرد بسیار عالی و مثبت و همچنین پایداری و ماندگاری بسیار بالا از محبوبیت خاصی برخوردار است. 

بهترین روغن دوزمانه پارس از مرغوب ترین روغن های پایه بهره گرفته است و با دارا بودن مواد افزودنی ویژه و منحصر به فرد، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

روغن دو زمانه پارس که سطح کارایی API آن TC و سطح کارایی USIRI آن 6639 می باشد مطابق با استاندارد جهانی تولید می شود و برای انواع موتور سیکلت، اره های موتوری، قایق های موتوری، موتورهای بنزینی و ماشین آلات کاربرد دارد. 

روغن موتور دو زمانه پارس ویژه دارای ویژگی های به شرح زیر می باشد: 

  • با وجود احتراق و سوختن حاصل از ترکیب بنزین و روغن آلودگی هایی بر روی موتور و اجزای آن قرار می گیرد که این نوع روغن با دارا بودن خاصیت پاک کنندگی، آلودگی ها را پاک کرده و ذرات آلوده را به حالت معلق در می آورد. 
  • کاهش دهنده خاکستر سولفاته می باشد. 
  • مانع ایجاد رسوب در پیست موتور شده و به پاکیزگی محفظه پیست کمک می کند. 
  • با دارا بودن خاصیت روانکاری بالایی که دارد مانع چسبندگی رینگ ها می شود. 

نمایندگی روغن دو زمانه پارس خوب

نمایندگی روغن دو زمانه پارس خوب

شرکت نفت پارس جنوب با تولید انواع روغن های مرغوب و با کیفیت، برای ارائه و فروش محصولات خود نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد که مشغول به فعالیت در زمینه مشاوره و فروش انواع محصولات خود می باشند. 

نمایندگی روغن پارس با عرضه روغن دو زمانه پارس و کیفیت تضمین شده محصولات خود، مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده را سرلوحه کار خود قرار داده و روغن های مرغوب خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *