کارخانه تولیدی ضد یخ ایرانی با کمک به اشتغال زایی و تولید درآمد در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

بین تمام محصولات کاربردی در حفظ سلامت خودرو، ضد یخ شاید آشنا ترین نام برای همه ی ما باشد.این محصول با قابلیت ها و ویژگی هایش که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، به خوبی توانسته است که سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند.

معرفی ضد یخ

ضد یخ ها را در نگاه اول به عنوان محصولی مورد استفاده در خودرو ها جهت جلوگیری از یخ زدن آب موجود در موتور در فصل سرما می شناسند.اما جالب است که بدانید تنها کاربرد این محصولات به عنوان ضد یخ نیست، بلکه از زنگ زدگی و خورده شدن قطعات هم جلوگیری می کنند.در واقع ضد یخ ها با افزایش نقطه جوش آب موجود در موتور و همینطور کاهش نقطه ی انجماد آن، از آسیب دیدن قطعات آن جلوگیری می کنند.

کارخانه تولیدی ضد یخ ایرانی

انواع ضد یخ

ضد یخ ها را با توجه به تفاوت در فرمولاسیون هایی که دارند می توانید در انواع و رنگ های متفاوت در بازار پیدا کتید.به طور کلی ضد یخ ها به دو صورت پایه الکلی و پایه روغنی تولید می شوند.

تفاوت این دو نوع ضد یخ مواد تشکیل دهنده ی آن ها است؛ ضد یخ های الکلی از مواد آلی و ضد یخ های روغنی از مواد معدنی ساخته می شوند.هر یک از این ضد یخ ها دارای نقاط قوت و ضعفی نسبت به یکدیگر هستند، اما به طور کلی استفاده از ضد یخ روغنی در بازار مرسوم تر است.

کارخانه تولیدی ضد یخ

خوشبختانه در حال حاضر در ایران، انواع ضد یخ ها با فرمولاسیون های متفاوت تولید می شوند.کارخانه ی  تولیدی ضد یخ در کشور علاوه بر تولید در آمد موفق به اشتغال زایی در سطح گسترده ای هم شده اند.

این کارخانه ها در شهر های مختلف کشور از جمله تهران، اراک، اصفهان، قم و … موجود هستند.

خرید ضد یخ ایرانی

اگر به قصد خرید ضد یخ به بازار رفته باشید حتما با نمونه های خارجی و تولید داخل آن مواجه شده اید.پیشنهاد ما به شما استفاده از ضد یخ های ایرانی است چراکه با کیفیتی برابر با نمونه ی خارجی و با قیمتی بسیار مناسب قابل خریداری هستند.

انواع ضد یخ های ایرانی را می توانید از راه های مختلفی خریداری کنید؛ از جمله:

  • نمایندگی های فروش
  • فروشگاه های لوازم جانبی خودرو
  • تعمیرگاه ها
  • سایت های خرید اینترنتی

دقت کنید که عوامل زیادی از جمله نوع ضد یخی که خریداری می کنید و یا نحوه ی خرید شما (اینترنتی، حضوری، عمده و …) بر قیمت نهایی خرید تأثیر گذار است.

کارخانه تولیدی ضد یخ ایرانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *