روغن موتور زیک وارداتی امروزه در بین انواع روغن موتور جایگاه ویژه ای دارد زیرا بسیاری از مردم نسبت به اقلام وارداتی و خارجی خوش بین تر می باشند. در حقیقت این نوع از روغن موتور به گونه ای تضمین کننده کیفیت بهتر موتور ماشین است. در حال حاضر نمایندگی های فروش روغن موتور زیک در بسیاری از نقاط کشور موجود می باشند که این نمایندگی ها روغن موتور را از شرکت های وارد کننده خریداری می کنند و در بین متقاضیان آن توزیع می کنند.

نمایندگی روغن موتور زیک وارداتی 10w40

توضیحاتی درباره روغن موتور زیک وارداتی 10w40

توضیحاتی درباره روغن موتور زیک وارداتی 10w40 روغن موتور زیک یکی از با کیفیت ترین روغن موتورهای درجه یک می باشد که در بسیاری از کشورهای خارجی با استفاده از بهترین روغن های پایه تولید می شود گفتنی است که این نوع روغن چند منظوره است و اثرات خیلی خوبی روی موتور ماشین دارد و عملکرد موتور خودرو را بهبود می بخشد. برند زیک یکی از برندهای معروف دنیا می باشد که این روغن در حقیقت از سایش موتور جلوگیری می کند و باعث روانکاری آن می شود، موتور ماشین را آلودگی و گرد و غبار تمیز می کند، حداکثر فشار و قدرت را برای موتور در شرایط پر فشار به وجود می آورد از طرفی روغن زیک دارای بالاترین استاندارد از سوی شرکت های تولید خودروهای مدرن و پیشرفته می باشد و تایید شده است بنابر اطلاعات و شواهد موجود در مورد این محصول می توان با انتخاب آن یک تصمیم درست را گرفت.
باید دانست که روغن موتور زیک فقط از طریق واردات آن در کشور وجود دارد و هیچ شرکت داخلی قادر به تولید آن نمی باشد که امروزه در بسته بندی های با وزن مشخص در نمایندگی های فروش آن موجود می باشد که بیشتر برای خودروهای پیشرفته که تنفس طبیعی دارند به کار برده می شود.

خرید روغن موتور زیک وارداتی در کرمانشاه

خرید روغن موتور زیک وارداتی در کرمانشاه خرید روغن موتور را می توان از مراکز متعددی انجام داد همچنین برای خرید روغن موتور کرمانشاه می توان به مراکز فروش و نمایندگی های پخش آن مراجعه کرد البته این روغن موتور در بسیار از مراکز تعویض روغن هم موجود می باشد ولی بهتر است برای اینکه روغن اصل را خریداری کنیم به نمایندگی های مجاز آن مراجعه نمود گفتنی است که قیمت خرید این نوع از روغن نسبت به انواع دیگر بالاتر است که این به دلیل کیفیت و کارکرد بهتر آن است و به خاطر قیمت نسبتا بالا آن لازم است که ضمن خرید به ویژگی های حک شده روی جلد بسته بندی آن توجه کرد تا موفق به یک خرید درست شویم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *