روغن هیدرولیک زانتیا یکی از روغن هایی است که در سایت ما به فروش می رسد و شما عزیزانی که دارای تعمیرگاه های این گونه خودروها هستید یا خودتان صاحب خودروی زانتیا هستید، می توانید برای خرید روغن هیدرولیک زانتیا از طریق این سایت اقدام نمایید.

زانتیا یکی از محصولاتی است که در کشور فرانسه تولید می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد و این روزها بسیاری از مردم هستند که به دنبال خرید یک ماشین زانتیای عالی هستند و در هنگام خرید ماشین، زانتیا یکی از انتخاب های آنان خواهد بود. و اما اگر خودروی زانتیا را برای خرید انتخاب کردیم باید به روغن هیدرولیکی که برای این ماشین استفاده می کنیم دقت نماییم. برای انتخاب روغن هیدرولیک مناسب برای ماشین خود باید به دفترچه ی راهنمای خودروی خود سر بزنیم و نوع روغنی که باید برای آن استفاده نماییم را بررسی کنیم.

تولید کننده انواع روغن هیدرولیک زانتیا

اگر روغن هیدرولیک ماشین کم شده باشد فرمان به سختی می چرخد و ممکن است چرخ دنده ی آن آسیب ببیند و به همین دلیل است که باید در فواصل معین روغن هیدرولیک ماشین خود را چک کنیم و اگر نیاز بود آن را تعویض نماییم.

رنگ روغن هیدرولیک ماشین به رنگ شفاف است و یا دارای رنگ کهربایی و مایل به صورتی است. اما اگر رنگ روغن هیدرولیک قهوه ای و سیاه شده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

روغن هیدرولیک زانتیا

قیمت عمده روغن هیدرولیک زانتیا

نکاتی برای استفاده ی بهتر از روغن هیدرولیک

  • روغن هیدورلیک به انتقال قدرت فرمان کمک می کند
  • روغن هیدرولیک باید هر 4 سال یک بار عوض شود.
  • همچنین اگر ماشین 50000 مایل مسافت را طی کرد باید روغن هیدرولیک آن عوض شود
  • زمانی که روغن هیدرولیک ماشین به رنگ قهوه ای در آمد باید آن را عوض کرد.

مرکز پخش روغن هیدرولیک زانتیا

ذکر این نکته ضروری است که حتما باید از روغن هیدرولیک مخصوص به خودروی خود استفاده نمایید تا بهترین و عالی ترین کارایی را دریافت نمایید و از بروز آسیب های جدی جلوگیری نمایید.

در هنگام استفاده از روغن هیدرولیک مواظب باشید که مخزن روغن را زیاد پر نکنید و سعی کنید سر آن را خالی بگذارید. چرا که روغن با گرم شدن حجم بیشتری پیدا می کند و ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود آورد. برای خرید بهترین و عالی ترین روغن هیدرولیک زانتیا با همکاران ما در این سایت تماس حاصل فرمایید.

روغن هیدرولیک زانتیا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *