قیمت ضد یخ پارس سهند برای ان دسته از افراد و مراکزی که به صورت عمده خرید و فروش خود را انجام میدهند، چه از نظر قیمت و چه از لحاظ کیفیت بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت ضد یخ پارس سهند ارزان

ضد یخ ها چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان اهمیت بسیار زیادی برای خودروها دارند.خودروسواران باید در هر بار استفاده از خودروی خود قسمت نگه دارنده ضد یخ ماشین خود را چک کنند چرا که گاهی در اثر بیش از اندازه پر کردن یا سرما و گرمای شدید دچار مشکل میشود.

اما تا زمانیکه اتفاق خاصی نیفتاده و مسافت خیلی طولانی را طی نکرده اند نیازی به تعویض ضد یخ نیست.در میان تعداد معدودی از برندهایی که به صورت تخصصی و حرفه ای بر روی ضد یخ ماشین ها کار میکنند، میتوانیم به ضد یخ های پارس سهند اشاره کنیم.ضد یخ های پارس سهند به نسبت کیفیت و حجمی که تولید میکنند بسیار مقرون به صرفه هستند.

در ادامه چند مورد از ویژگی های این برند را برایتان ذکر میکنیم:

  • این ضد یخ ها برای انواع خودروهای سبک و سنگین در نظر گرفته شده اند
  • دارای قابلیت ضد زنگ زدگی، ضد خورندگی و ضد کف هستند
  • افراد میتوانند در تمام فصول سال از ضد یخ پارس سهند استفاده کنند
  • در فصل سرما تا دمای 37- درجه ی سانتی گراد محافظت میکند
  • تهیه شده مطابق با استاندارد ملی شماره 338

در حالتی کلی قیمت ضد یخ پارس سهند در مقایسه با کاربردش صرفه ی زیادی برای مخاطبان خواهد داشت که نمونه هایی از ان را توضیح دادیم.

قیمت ضد یخ پارس سهند

بهترین ضد یخ ایرانی

همانطور که در بخش قبل تا حدودی با ویژگی های ضد یخ پارس سهند آسنایتان کردیم، میتوانید حدث بزنید که یک ضد یخ خوب و کارآمد باید چه ویژگی هایی داشته باشد.نظرات متفاوتی درباره ی صد یخ ها ارائه شده که همین باعث میشود افراد برای انتخاب مورد مناسب دچار مشکل شوند.از انجایی که ضد یخ پارس سهند با فناوری و فرمولی تولید شده که برای هر مدل خودرویی کاربرد و کارایی داشته باشد، پس مشتری میتواند با خیالی راحت از ان خریداری کند.

قاعدتا افراد ترجیح میدهند هزینه ی زیادی برای اینگونه موارد نداشته باشند اما نه تا حدی که باعث شود به مرور زمان و در اثر استفاده نکردن از ضد یخ مرغوب هزینه ی بیشتری را متحمل شوند تا خرابی را جبران کنند.پس عاقلانه ان است که با صرف هزینه ی معقولانه ای خریدی با اطمینان داشته باشند و خیال خود را راحت نگه دارند.

قیمت ضد یخ پارس سهند

تاریخ انقضا ضد یخ پارس سهند

یکی از نگرانی هایی که شاید برخی مشتریان را درگیر کند، این مطلب است که در چه مدت زمانی باید از ضد یخ ها استفاده کرد.نکته اینجاست که در مدت زمان طولانی ضد یخ خراب شده و باید تعویض شود.اما پیشنهاد این است که تشخیص این امر را فرد به کار بلد ان بسپارد یا اگر خود تمایل به تعویض ضد یخ ماشین دارد حتما دفترچه ی راهنمای خودروی خود را مطالعه کند.

قیمت ضد یخ پارس سهند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *