روغن موتور گیاهی یا غیر آن در دماهای پایین در برابر چسبندگی و تشکیل لایه ای ضخیم بر روی قطعات، مقاومت کرده و به راحتی در میان قطعات متحرک موتور جریان می یابد، این عمل برای فقط بعضی از روغن موتور ها صورت می گیرد، که باعث شده قیمت آن کمی افزایش یابد، اما روغن موتور های ساده این عمل را کند یا ناقص انجام می دهند و قیمتی ارزانی دارند، حال شما مشتریان گرامی می توانید با وارد شدن به سایت های معتبر از آخرین فهرست قیمت روغن موتور گیاهی و کیفیت و اصل بودن آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

قیمت روغن موتور گیاهی با ارسال رایگان

فروش روغن موتور ایرانی با قیمت مقرون به صرفه

فروش روغن موتور ایرانی با قیمت مقرون به صرفهفروش روغن موتور ایرانی در سراسر کشور با قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان این کالا عرضه می شود و خریداران این محصول می توانند برای دانستن فهرست قیمت های آن به مراکز فروش رفته یا از طریق وارد شدن به سایت های معتبر لیست قیمت روغن موتور را فراهم کنند.

با تحقیق و بررسی در این روغن موتور می توان گفت این کالا با محیط زیست سازگاری بالایی دارد که باعث افزایش رونق فروش آن شده و امتیاز خوبی برای کشورمان ایران دارد.

از مزایا استفاده از روغن موتور ایرانی که اهمیت فراوانی برای خریداران این کالا دارد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کاهش آلودگی هوا
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش طول عمر موتور و صرفه اقتصادی

قیمت روغن موتور گیاهی با 20 درصد تخفیف

قیمت روغن موتور گیاهی با 20 درصد تخفیفافرادی که به دنبال خرید به صورت ارزان یا تخفیف دار هستند می توانند با وارد شدن به سایت های اینترنتی این کالا را با 20درصد تخفیف و یا بیشتر از ما خریداری کنند، همچنین لازم به ذکر است که قیمت روغن موتور گیاهی بسیار بالا است و دارا بودن این آف ها یا تخفیف ها بسیار مقرون به صرفه است.

افرادی که به دنبال خرید با تخفیف و آف هستند می توانند روغن موتور گرند را برای استفاده از خودرو های: پژو، پارس، 206، پارس تندر، لوگان و… با کیفیت و قیمتی عالی را از ما خریداری کنند.

صادرات روغن موتور گیاهی از پایانه مرزی مهران

صادرات روغن موتور گیاهی از پایانه مرزی مهرانصادرات روغن موتور گیاهی در ایران با قیمت مناسب به خریداران این کالا ارائه می شود و مشتریان می توانند این محصول را از طریق نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی معتبر خریداری کنند و همچنین در ایران سالیانه حدود 700تن تولید و به دیگر کشور ها صادر می شود و این موضوع امتیاز و رتبه عالی برای کشورمان دارد.

همچنین حدود 50درصد صادرات خاورمیانه از روغن های مونوگرید است، ضمنا بیشتر کشور های خارجی روغن موتور ایرانی را برای کشور خود وارد می کنند چون این محصول اصل است و دارای کیفیتی مرغوب با قیمتی مناسب هستند، به همین دلیل خارجی ها این کالا را از کشور ما وارد می کنند.

فروشگاه زنجیره ای روغن موتور گیاهی

فروشگاه زنجیره ای روغن موتور گیاهیافرادی که به دنبال مراکز فروش روغن موتور گیاهی ایرانی، هستند می توانند به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کرده و بهترین این محصول را خریداری کنند، البته کافی است که به دنبال فروشگاه هایی بزرگ و با اجناس اصل، قیمتی مناسب باشند تا بتوانند بهترین این کالا را با اطمینان خاطر خریداری کنند و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند.

همچنین امروزه فروشگاه های اینترنتی متعددی به منظور ارائه این محصول با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب طراحی شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *