روغن موتور یکی از محصولات جانبی برای اتومبیل‌های دیزلی و بنزینی است که کیفیت این محصولات می‌تواند در عملکرد درست و صحیح موتور و همچنین سلامت آن نقش بسیار پررنگی دارد و لذا همین موضوع سبب شده است که اشخاص زیادی به دنبال خرید روغن موتور باکیفیت باشند. روغن موتور پارس یکی از بهترین انواع روغن موتور عرضه شده در کشور هستند و خرید و فروش این محصولات به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار است. 

قیمت روغن موتور پارس در بازار اصفهان

انواع روغن موتور پارس براساس سطح کیفی

انواع روغن موتور پارس براساس سطح کیفی انواع مختلف روغن موتور پارس با سطح کیفی بسیار عالی و ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد برای موتور خودرو در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

از جمله انواع روغن موتور پارس می‌توان به روغن موتور معمولی برای خودروهای بنزینی، روغن موتور سوپر، روغن موتور نیمه پایا پارس و … اشاره کرد. اصولاً این محصولات یکسری تفاوت‌های جزئی با هم دارند اما تک تک آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و یکسری ویژگی درباره تک تک انواع روغن موتور پارس وجود دارد که باعث شده این محصولات نسبت به دیگر انواع روغن موتورها یک سر و گردن بالاتر باشند. از جمله ویژگی‌های تمامی روغن موتورهای پارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات پایداری اکسیداسیون و همچنین حرارتی بسیار بالایی را دارند.
  • می‌توانند از موتور در برابر سایش به میزان بسیار قابل توجهی محافظت کنند.
  • در هنگام سرد شدن این نوع روغن‌ها سیالیت بسیار خوبی دارند و همین باعث می‌شود موتور در دمای سرد به راحتی استارت بخورد.
  • این روغن موتورها می‌توانند حرارت را به خوبی انتقال دهند.
  • این روغن موتورها می‌توانند اسید‌ها و مواد اکسیدی که در اثر احتراق سوخت در موتور به وجود می‌آیند را خنثی کند و از خورده شدن قسمت‌های مختلف موتور جلوگیری کند. 

خرید روغن موتور پارس از نمایندگی ها

خرید روغن موتور پارس از نمایندگی ها روش‌های متعددی برای خرید روغن موتور پارس وجود دارد که در این بین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید این محصولات از طریق نمایندگی روغن موتور
  • خرید اینترنتی این محصولات
  • خرید تلفنی روغن موتور 

در این بین خرید اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم کالا و حذف اشخاص واسطه و دلالان موجب رسیدن محصول بدون حضور هیچ واسطه‌ای از تولید کننده به مصرف کننده می‌شود و لذا همین موضوع سبب می‌شود که قیمت تمام شده روغن موتور برای خریداران قیمتی کمتر و مناسب‌تر از قیمت بازار باشد.

این سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه عرضه انواع مختلف روغن موتور از جمله روغن موتور پارس فعالیت می‌کنند و می‌توانید این محصولات را از همین سایت سفارش دهید و چندی بعد آن را در سراسر کشور در درب منزلتان تحویل بگیرید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *