امروزه روغن مورد استفاده موتورهای جت، از دسته روغن های سنتتیک می باشند که توانایی بالای کارکرد در یک محیط بسته با دمای زیاد را دارد. کیفیت ساخت این نوع روغن ها بسیار بالا بوده و به طور معمول تعویض روغن انجام نمی شود، تنها در جهت جبران کمبود احتمالی در، دوره های بازدید و سرویس هواپیما، مقداری روغن به آن اضافه می گردد.

روغن موتور در هواپیما، دارای قدرت پاک کنندگی زیاد، محافظت بالای اجزای موتور در برابر سایش، مقاوم در برابر اکسیداسیون و غیره می باشد همچنین با انواع مختلف سوخت و آب و هوایی سازگاری دارند، در ضمن دارای گرانروی مناسب و ضریب اصطکاک بسیار پایین بوده است. قیمت روغن موتور هواپیما جت اسکی، بسیار گران بوده و هزینه تولید آن نیز بالا می باشد البته این روغن ها به دلیل کیفیت عالی و منحصر به فرد بودنشان؛ قیمت چندان اهمیتی ندارد.

 

انواع روغن موتور هواپیما جت اسکی

انواع روغن موتور هواپیما جت اسکی روغن های روان ساز موتورهای هواپیما جت اسکی، از جمله روغن های ترکیبی می باشند که برای عملکرد بالا در موتور مورد استفاده قرار می گیرند. کاهش اصطکاک،به حداقل رساندن فرسایش، جذب ذرات معلق و رسوبات از مزیت های این روغن ها می باشد. به طور کلی روغن موتورها به سه گروه اصلی تقسیم شده و هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند.

همانطور که می دانیم؛ انواع روغن موتور در بازار موجود می باشد که هر یک به نحوی از کارایی بالایی برخوردار می باشد. یکی از این نمونه ها، روغن موتور سنتتیک می باشد که برای اولین بار در موتورهای جت به کار رفته است. اصلی ترین ویژگی این روغن ها، کاهش میزان مصرف روغن در موتور هواپیما و همچنین کاهش مصرف سوخت می باشد. روغن سنتتیک دارای شاخص ویسکوزیته می باشد که در صورت تغییر دما، مقدار روان و غلظت آن تغییر پیدا می کند.

خرید روغن موتور هواپیما با قیمت مناسب

خرید روغن موتور هواپیما با قیمت مناسب برای خرید روغن موتور با قیمت مناسب، عوامل و پارامترهای مختلفی باید مورد توجه قرار بگیرد. داشتن اطلاعات مهم و اساسی در مورد روغن موتور، امری ضروری می باشد و تأثیر مستقیمی بر عملکرد موتور هواپیما نیز می گذارد. با آگاهی از این مشخصه های اصلی، به آسانی می توانید بهترین و مناسب ترین روغن موتور را انتخاب نمایید.

با اینکه وجود برندهای خارجی مختلف، انتخاب روغن موتور را برای مشتریان عزیز سخت کرده است لذا؛ سازندگان ایرانی توانسته اند در راستای افزایش بهره مندی محصولات خود، روغن موتورهایی با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه تولید کنند تا خریداران گرامی بتوانند با خیالی آسوده روغن موتور مناسب را تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *