در دنیای امروز با توجه به کاربرد فراوان خودرو در زندگی روزمره ما، روغن موتور به تام 20w50 یکی از محصولات پرفروش در بازار به شمار می‌آید. در واقع، کارخانه روغن موتور به تام این محصول را توسط بهترین مواد اولیه درجه یک و با به کار گیری تجهیزات پیشرفته تولید کرده و به بازار داخلی ارائه می‌کند.
فروش روغن موتور با کیفیت بالا به دلیل عوامل زیادی از قبیل نوسانات ارزی، میزان تقاضای بازار، نوع و قیمت مواد اولیه مصرفی با نوسانات قیمتی در بازار داخلی مواجه است. شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت روز با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت روغن موتور به تام 20w50

ویژگی های روغن موتور به تام 20w50

ویژگی های روغن موتور به تام 20w50 در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی جامع روغن موتور به تام و بررسی کامل مشخصات و ویژگی های آن بپردازیم تا شما عزیزان قادر باشید با آگاهی کافی با توجه به نیاز خود به سهولت اقدام به انتخاب و خرید نمایید. به طور کلی در صنایع خودروسازی، موتور خودرو به عنوان قلب آن در نظر گرفته می‌شود که برای محافظت از آن می‌بایست از روغن موتور با کیفیت استفاده کرد.
لازم به ذکر است که روغن موتور یک ترکیب چند منظوره می‌باشد که نقش مهمی در عملکرد موتور خودرو ایفا می‌کند.. وظیفه اصلی این محصول روان کاری و کاهش اصطکاک است به طوری که در صورت عدم وجود آن خودرو قادر به حرکت نمی‌باشد.
از طرفی دیگر، وظایفی نظیر انتقال حرارت، جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، آب بندی سیستم، کاهش مصرف سوخت، ضربه گیری، پاک سازی و معلق سازی ذرات حاصل از سایش را به عهده دارد که به همین دلیل می‌بایست به مشخصات این محصول توجه ویژه ای داشت. از مهمترین مشخصات روغن موتور به تام می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
غلظت بالا و مناسب
روغن پایه تمام سنتتیک
روش ساخت معدنی
عملکرد مطلوب در شرایط به فشار و دمای بالا
مناسب برای تمام فصول
مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون
طراحی شده برای تمامی خودروها
و تمیز نگه دارنده موتور
جالب است بدانید که همواره توصیه شده است که رانندگان از این محصول برای خودروهای خود استفاده کنند زیرا که سبب افزایش راندمان و کارایی موتور و افزایش طول عمر قطعات آن می‌شود.

خرید روغن موتور به تام از درب کارخانه

خرید روغن موتور به تام از درب کارخانه همان طور که میدانید مجموعه ما روغن موتور به تام را به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه در سطح عمده و خرده با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. شایان ذکر است که مشتریانی که قصد خرید روغن موتور به تام را دارند می‌توانند از طریق دو روش آنلاین و حضوری نسبت خرید خود از مجموعه ما اقدام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *