فروش فیلتر بنزین که یکی از مهم ترین قطعات مصرفی در خودرو برای بهبود کارایی و حفاظت از بخش های مختلف خودرو می باشد بسیار گسترده است و برای تمام انواع خودرو ها موجود می باشد. فروش فیلتر بنزین برای پراید با قیمت ارزان در مراکز مختلفی صورت میگیرد.

بخش های‌ مختلفی که در یک خودرو وجود دارد برای کارکرد مناسب و مورد انتظار باید سوخت و هوای کافی دریافت کنند که اطمینان از کار درست این اجزا بسیار مهم است.

یکی از اصلی و مهم ترین بخش هایی که در سیستم های سوخت رسانی خودرد ها مشاهده می شود، فیلتر بنزین (فیلتر سوخت) می باشد.در خودرو های قدیمی نیز این فیلتر ها موجود بودند اما محل آن با خودرو های امروزی متفاوت بوده و نیاز به تعویض در دوره های زمانی کوتاه تر داشتند.

وظیفه فیلتر بنزین در خودرو

دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهد استفاده از فیلتر های بنزین امروزه بسیار ضروری است تا عمر مفید خودرو مان را افزایش دهیم و مانع از اثرات بد بر روی موتور شویم.
وظیفه اصلی این فیلتر ها صاف و تمیز کردن بنزین از هرنوع آلودگی و مواد اضافه می باشد زیرا این آلودگی ها باعث گرفتگی انژکتور و ضعیف شدن علملکرد سیستم احتراق می شود.
امروه به دلیل آلودگی هوا، کیفیت پایین بنزین ها، فرسودگی خودرو ها و بخش های مختلف آن، آلودگی و کثیفی مخازن سوخت و شلنگ های انتقال آن ها همواره مقداری ناخالصی و آلودگی وارد باک بنزین می شود و عملکرد آن را به خطر می اندازد.
کار فیلتر این است که این آلودگی ها را که به طرق مختلف وارد شده اند را صاف کند  تا باعث آسیب های جدی به موتور و خودرو نشود.

فروش فیلتر بنزین

خرید و تعویض فیلتر بنزین

به دلیل وجود آلودگی های مختلف تعویض فیلتر بنزین در دوره های مرتب بسیار با اهمیت است. استفاده از خودرویی که فیلتر هوایش کارایی خود را از دست داده سبب آسیب های جدی به آن می شود. از نشانه های هشدار که می گوید فیلتر شما نیاز به تعویض دارد

  • دیر روشن شدن خودرو
  • کاهش قدرت خودرو
  • لرزش موتور و گرفتگی انژکتورها
  • صدای غیر طبیعی پمپ
  • روشن شدن چراغ چک موتور
  • روشن نماندن خودرو

این علائم ممکن است هشداری برای آلودگی بیش از اندازه فیلتر بنزین باشند که در این صورت باید خودرو را به مراکز سرویس ببرید و یک فیلتر باکیفیت و تمیز را کار بگذارید.

فروش فیلتر بنزین

فروش فیلتر بنزین در مراکز مختلف

به دلیل اهمیت زیادی که این قطعه در کارکرد خودرو دارد و از زمان استارت تا پایان استفاده از خودرو در حال فعالیت می باشد شرکت های مختلفی سعی در تولید آن دارند.فروش فیلتر بنزین با برند های متنوع در مراکز مختلفی صورت میگیرد که هرکدام در تولید محصولی با کیفیت تر و ارزان تر رقابت می کنند.
هر خودرویی که استفاده میکنید باید فیلتر مخصوص به خودش را نیز خریداری کنید که مکان هرکدام نیز با یکدیگر فرق دارد پس بهتر است در انتخاب مرکز خرید دقت کنید.

فروش فیلتر بنزین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *