یکی از ملزومات اصلی و ضروری در خودروها روغن موتور می باشد که نقش مهمی در طول عمر موتور خودرو دارد. این روزها انواع روغن موتور با برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور موجود است و مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را تهیه نماید. این روزها بازار خرید و فروش انواع روغن موتور خارجی بسیار پر رونق بوده و به دلیل کیفیت مرغوب مورد توجه مشتریان زیادی واقع شده است.

فروش روغن موتور خارجی اصلی پراید

چه موقع روغن موتور تعویض کنیم؟

چه موقع روغن موتور تعویض کنیم؟ معمولا روغن موتور پس از طی مسافتی مشخص نیاز به تعویض دارد ولی برخی اوقات قبل از رسیدن به مدت زمان استاندارد کیفیت خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض پیدا می کند و در مواقعی که رنگ روغن تیره و سیاه شود و یا موتور صدای غیر عادی داشته باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود و  اگر به موقع تعویض روغن صورت نگیرد باعث آسیب رسیدن به قطعات مختلف موتور شده و موتور خودرو کارایی و عملکرد مناسبی نخواهد داشت. روغن موتور نقش مهمی در افزایش طول عمر موتور خودرو و کارایی مطلوب آن داشته و باعث کاهش ساییدگی بین قطعات موتور همچنین کاهش اصطکاک در بین قسمت های متحرک موتور می شود.

قیمت خرید روغن موتور خارجی اصلی

قیمت خرید روغن موتور خارجی اصلی قیمت روغن موتور خارجی اصل به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر نوع، کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، حجم خرید، داخلی و یا خارجی بودن آن، نوسانات نرخ ارز، روش خرید و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. خرید روغن موتور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از همین مرکز امکان پذیر است و برای اطلاع از قیمت و مشخصات محصول می توانید با کارشناسان واحد فروش تماس گرفته تا آنها شما را در انتخاب و خریدی آسانتر و سریع تر راهنمایی کنند تا بتوانید در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه محصول مورد نظر را خریداری کنید.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام میشود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند. خرید از این مرکز دارای مزیت هایی از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، امکان سفارش کالا در هر ساعت از شبانه روز، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز، تسریع و سهولت در خرید و … می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *