فیلتر روغن موتور از قطعات مهم و اساسی هر خودرو است که اگر با کیفیت نباشد یا به مرور زمان کیفیت و کارایی خود را از دست داده و به موقع تعویض نشود به موتور اتومبیل که اساسی ترین قسمت آن است آسیب می‌رساند و خودرو کارایی خود را از دست می‌دهد.  فروشگاه فیلتر روغن موتور ملی سرکان عرضه کننده بهترین فیلتر های ساخت کشور خودمان ایران با کیفیت عالی و قیمت مناسب است.

فروشگاه فیلتر روغن موتور ملی سرکان

انواع فیلتر روغن موتور ملی سرکان

انواع فیلتر روغن موتور ملی سرکان دسته بندی انواع روغن موتور ملی سرکان بر اساس اینکه چگونه طراحی شده اند و به چه نحوی روی موتور خودرو نصب می‌شوند بستگی دارد. طبق این پارامتر ها فیلتر های روغن موتور یا المنتی هستند و یا پیچی. وقتی فیلتر روغن موتور المنتی خریداری می‌کنید با همراه فیلتر قطعاتی تحویل می‌گیرید که به عنوان نگهدارنده عمل می‌کنند و یک واشر برای آب بندی هم در کنار این فیلتر خواهید داشت. برای استفاده از این رو فیلتر ها ابتدا محفظه نگهدارنده را روی موتور خودرو نصب می‌کنند و سپس فیلتر روی آن نصب می‌شود. وقتی زمان سرویس دوره ای خودرو فرا می‌رسد بعد از بررسی فیلتر اگر نیاز به تعویض بود تنها واشر آب بندی فیلتر و المنتی که برای تصفیه روغن وجود دارد تعویض می‌شود. اما فیلتر های پیچی یک قطعه هستند که تمام المنت ها روی آن مونتاژ شده و هنگام تعویض همه باید جایگزین شوند. فیلتر های روشن موتور سرکان علاوه بر این تقسیم بندی ها بسته به خودرو هم انواع مختلف دارند که به کمک واحد مشاوره مجموعه می‌توانید مناسب ترین آنها را بیابید و سفارش خود را ثبت کنید. تمام انواع فیلتر های تولید شده از برند سرکان مرغوب و با کیفیت هستند و در طول مدت معین و معقول قابل استفاده خواهند بود.

قیمت فیلتر روغن موتور ملی ویژه سمند

قیمت فیلتر روغن موتور ملی ویژه سمند شما خریداران ارجمند که صاحب خودرو سمند هستید می‌توانید بسته به مدل خودرو خود و صلاح دید کارشناسی و مشاوران مجموعه بعد از دریافت اطلاعات کامل خودرو شما، فیلتر روغن موتور سمند ملی ویژه و بسیار با کیفیت را که به صورت کاملا تخصصی برای موتور خودرو شما طراحی شده است را تهیه و استفاده کنید. با خرید مستقیم و ثبت سفارش شما از طریق شرکت ما، اصالت و کیفیت فیلتر خریداری شده توسط شما تضمین می‌شود و قیمت روغن موتور و فیلتر آن از سطح بازار پایین تر می‌آید چرا که بسیاری از واسطه ها و هزینه های اضافی حذف می‌شود و فرصت سوء استفاده و عرضه فیلتر نا مرغوب با قیمت بالا توسط برخی سود جویان از بین می‌رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *