فروشگاه اینترنتی صافی بنزین پژو فلزی آماده عرضه این محصول با قیمت ارزانتر از بازار در تهران و شهرستانها ی کشور در سطح کیفی عالی می باشد.
همانطور که می دانید خودرو پژو که سالهاست مورد علاقه بسیاری از صاحبان خودرو می باشد، توسط شرکت فرانسوی ارائه شد و از دیرباز پرفروشترین خودرو در کشور ما به حساب می آید.
از این رو ما مفتخر به فروش آنلاین محصول صافی بنزین فلزی برای انواع پژو در کشور هستیم.

نکات مهم درمورد صافی بنزین

صافی بنزین وظیفه تصویه سوخت ورودی به محفظه ی احتراق را بر عهده دارد، عملکرد صافی سوخت در واقع باعث افزایش طول عمر قطعات محفظه احتراق و انژکتور اتومبیل می شود.
جایگاه صافی بنزین بین باک و ریل سوخت قرار دارد و می تواند ذرات به اندازه 8 تا 10 میکرون را تصویه نماید.
اگر از یک صافی بنزین فلزی نامرغوب در خودرو استفاده شود، باعث عدم جذب آلودگی ها و ذرات محیط، ممکن است وارد محفظه سوخت شود و آسیب جدی به قطعات مهم موتور وارد شود.
نکته ی مهم درباره صافی بنزین فلزی این است که احتیاجی به روغن کاری ندارد و زمان نصب باید به جهت قرارگیری فلش دقت لازم داشت.

صافی بنزین پژو فلزی

زمان تعویض صافی بنزین فلزی پژو

صافی فلزی بنزین معمولا سالی یک بار و هر 20000 کیلومتر کارکرد خودرو صورت می گیرد.
باید زمان تهیه فیلتر فلزی دقت داشت که فیلتری بی کیفیت و دارای رسوبات نباشد، زیرا این امر موجب آسیب به موتور و انژکتورها می شود.
با تعویض به موقع صافی بنزین خودروی خود، باعث تمیز ماندن انژکتور و در نتیجه افزایش طول عمر و کارایی بهتر این قطعه مهم شوید.

صافی بنزین پژو فلزی

نشانه های کثیفی صافی بنزین

  •  بد روشن شدن و ایجاد صدای غیر طبیعی زمان استارت زدن اتومبیل
  •  کاهش قدرت موتور در سربالایی و زمانی که کولر اتومبیل روشن است
  • بالا رفتن آمپر آب در ماه های گرم سال
  •  افزایش مصرف بنزین به دلیل گرفتگی انژکتورها

علت اصلی خرابی انژکتور خودرو بی کیفیت بودن فیلتر بنزین است.

فروش اینترنتی صافی بنزین پژو فلزی

از مزایای خرید آنلاین می توان به کوتاهی دست دلال ها و در نتیجه ارائه قیمت مناسب اشاره کرد، با خرید آنلاین شما محدود به مکان خاصی نیستید و از هر نقطه ای قادر به مراجه به سایت و سفارش محصول مورد نظرتان هستید.
شما به راحتی می توانید صافی بنزین مناسب برای خودروی پژوی خود را با خیال راحت به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *