ما یکی از بهترین فروشندگان روغن هیدرولیک زیک در سراسر کشور می باشیم، زیرا با در نظر گرفتن استانداردهای لازم  و با بهترین کیفیت اقدام به تولید روغن هیدرولیک زیک کرده ایم.

و آن را توسط نمایندگی های شرکت روغن هیدرولیک زیک به تمامی مشتریان گرامی عرضه می داریم. ما این روغن ها را در اندازه ها و بسته بندی های متفاوت بنا به خواسته و نیاز شما  مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

فروشنده روغن هیدرولیک زیک در تهران

دسته بندی روغن هیدرولیک زیک براساس حجم

دسته بندی روغن هیدرولیک زیک براساس حجم همانطور که از نام روغن هیدرولیک زیک مشخص می باشد، این روغن مربوط به یک روغنی می باشد که در قسمت های هیدرولیک خودرو، مانند فرمان برای روان تر شدن چرخش فرمان، و بقیه قسمت های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این روغن، یک روغن مایع می باشد که برای راحت به حرکت در آوردن قطعات مکانیکی ماشین به کار می رود، که به دو دسته نفتی و سنتتنیک دسته بندی می شود.

روغن های هیدرولیک زیر در حجم های ۹۵۰ میلی لیتر و حجم ۱ لیتر و همچنین حجم ۱۵۰۰ میلی لیتر به فروش می رسد و دسته بندی می شود.

روغن هیدرولیک، نیز همانند تمامی روغن ها از یک روغن پایه و مواد افزودنی تولید می شود برای این کار، یک روغن پایه را در نظر می‌گیرند و موادی را که برای کارهای هیدرولیکی مورد نیاز می باشد به روغن مورد نظر اضافه می کنند.

این روغن را می توان یکی از پر کاربرد ترین و پرمصرف ترین روغن های صنعتی نامید، زیرا دارای کاربرد های فراوانی می باشد.

به طور کلی وظایفی که این روغن می تواند به خوبی انجام دهد و از آن انتظار می رود را در اینجا به آن اشاره می کنیم.

وظایف روغن هیدرولیک زیک:

  • انتقال نیرو
  • کاهش اصطکاک
  • روانکاری و سایه و محافظت از زنگ زدگی اعضای سیستم

استفاده از روغن هیدرولیک در خودرو باعث می شود که طول عمر خودروی شما بالا برود و در نتیجه بتوانید زمان بیشتری از خودروی خود استفاده کنید.

فروش عمده روغن هیدرولیک زیک در تهران

فروش عمده روغن هیدرولیک زیک در تهران برای خرید و فروش روغن هیدرولیک زیک در تهران شما می توانید به نمایندگی های ما مراجعه کنید. شما می توانید یک از بهترین روغن های هیدرولیکی را بصورت عمده و با قیمتی کاملاً مناسب، از ما خریداری کنید.

خرید روغن هیدرولیک عمده باعث پایین آمدن قیمت تمام شده آن می گردد. ما یکی از برترین فروشندگان روغن هیدرولیکی می باشیم شما با خرید از ما قطعا پشیمان نخواهید شد.

همچنین شما خریداران محترم میتوانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی، خرید خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید، ما آن را در وقت تعیین شده به دستتان خواهیم رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *