روغن موتور به عنوان یکی از اجزای مهم خودرو از مواد پایه نفتی تولید شده که با افزودنی هایی از قبیل مواد ضد جوش، ضد زنگ، مواد تمیز کننده و مواد ضد فرسایش ساخته شده است. مهم ترین وظیفه روغن موتور،  روغن اندود کردن قطعات موتور خودرو می باشد. وظیفه دیگر روغن موتور شستشوی قطعات موتور و خنک سازی آن ها نیز هست. برای اطلاع از فروشندگان روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین کره ای تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

درباره روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین بیشتر بدانید

درباره روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین بیشتر بدانید

برای آشنایی با روغن موتور آیسین ابتدا با انواع روغن موتور آشنا می شویم:

۱. روغن مینرال که بر پایه نفت خام ساخته شده و سال هاست در صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

۲. روغن سنتتیک از ترکیبات شیمیایی یا پلیمرسازی هیدروکربن ها تولید می شود و هیچ ماده نفتی ندارد. از این روغن موتور اولین بار در موتور جت استفاده شد و مصرف آن به دلیل مزایای بیشتر نسبت به روغن مینرال افزایش یافته است.

۳. روغن نیمه سنتتیک که ترکیبی از روغن مینرال و سنتتیک است‌.

برای خرید یک روغن موتور خوب مهم ترین مشخصه ویسکوزیته یا گرانروی روغن خودرو می باشد. ارقام 10w40 بر روی روغن موتور آیسین به این معنا است که در فصل سرد سال دارای ویسکوزیته یا گران روی ۱۰ و در فصل گرم سال دارای گران روی ۴۰ است. روغنی که گرانروی صفر دارد بسیار شل و مخصوص مناطق سردسیر بوده و روغن با گرانروی ۶۰ بسیار سفت بوده و مخصوص مناطق گرمسیر است..

این روغن موتور از نوع نیمه سنتتیک است که در تولید آن از ۵۰ درصد روغن پایه سنتتیک و ۵۰ درصد روغن مینرال استفاده شده است. فرمولاسیون نیمه سنتتیک باعث می شود علاوه بر بهره مندی از مزایای روغن های سنتتیک، هزینه کمتری نیز بپردازید.

از ویژگی های دیگر این روغن موتور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور خودرو در سرما به صورت عالی استارت می خورد. صدای موتور با این روغن به صورت محسوسی کاهش می یابد. کارکرد این روغن بسیار بالا و ده هزار کیلومتر بوده و پس از طی این مسافت باید تعویض شود. روغن موتور آیسین لجن گذاری و آلایندگی موتور، باعث می شود موتور تمیز مانده و پاک می شود.

فروش انواع روغن موتور آیسین یک لیتری

فروش انواع روغن موتور آیسین یک لیتری

برای اطلاع از قیمت فروش روغن موتور آیسین در بسته بندی از جنس پلاستیک با وزن یک لیتر می توانید از  امکانات این سایت استفاده کنید. محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. محصول سفارش داده خود را با بهترین کیفیت در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *