با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی دارای اتومبیل می باشند و مصرف زیادی از آن می کنند باید اتومبیل به سرویس دوره ای ماهانه برده شود. زیرا بعضی از قطعات مصرفی و مواد مصرفی خودرو باید تعویض گردد تا خسارت مالی و آسیبی به اتومبیل وارد نگردد.
یکی از مهمترین مواد مصرفی در اتومبیل، روغن موتور می باشد که باید تعداد کیلومتر رفته را حساب کرده و آن را عوض کرد؛ بهترین روغن مصرفی در اتومبیل که به صورت چهار فصل بوده، روغن موتور لیکومولی می باشد که یکی از با کیفیت ترین و بهترین روغن مصرفی در خودرو است.

 

مشخصات روغن موتور لیکومولی چیست؟

مشخصات روغن موتور لیکومولی چیست؟ همانطور که گفته شد خودرو نیاز به تعویض مواد مصرفی دارد و یکی از پرکاربردی ترین آن روغن موتور لیکومولی می باشد. در زمان های قدیم خودرو ها به صورت کاربراتوری، نفتی و یا گازوئیلی بودند با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان به تولید خودروهای انژکتوری پرداختند که سوخت رسانی آن با بنزین انجام می گیرد.

خودروهای بنزینی به دلیل موتوری که در آن وجود دارد شامل مخزن روغن موتور می باشند که این مخزن را  بهتر است توسط  روغن موتور لیکومولی پر کرد زیرا این روغن موتور چهار فصل بوده و دارای بهترین کیفیت و فرمولاسیون پیشرفته در صنایع نفتی می باشد که این عامل باعث شده تا این روغن با هر نوع شرایط جوی آب و هوایی سازگار باشد.

فروش روغن موتور لیکومولی به دلیل طرفداران بالا باعث شده بسیار زیاد شود و توسط فروشندگان لوازم خودرو و تعویض روغنی  فروش آن انجام می گردد در ضمن این روغن در گالن ها با وزن های مختلف به بازار عرضه گردیده و علاوه بر فروش مستقیم به صورت غیر حضوری و غیر مستقیم از روش اینترنتی به فروش می رسد.

این روغن با داشتن مواد بسیار مرغوب، نگهداری و حفظ آن در برابر رسوبات، قدرت پاک کنندگی بسیار قوی ناشی از حرارت بالا و پایداری حرارتی بالا از مشخصات بسیار عالی این روغن موتور می باشد.

فروش انواع روغن موتور لیکومولی ارزان

فروش انواع روغن موتور لیکومولی ارزان  انواع روغن موتور لیکومولی دارای حجم های مختلفی می باشد که تولید کنندگان به تولید آن پرداخته اند. یکی از این انواع روغن موتور لیکومولی ارزان قیمت nova super 5w_40  دارای حجم 5 لیتر می باشد و همه خودروهای خارجی و داخلی می توانند از آن استفاده کنند. نوع دیگر این روغن touring  می باشد که حجم آن متفاوت است دارای 1 لیتر الی 5 لیتر است و برای خودروهای بنزینی بیشترین استفاده را دارد.

این روغن موتور لیکومولی انواع متفاوتی داشته که فقط به دو نوع آن اشاره گردید نکته حائز اهمیت این است که می توان این روغن را از طریق سفارش تلفنی و اینترنتی تهیه وخریداری نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *