انواع موتورهای دیزلی از جمله ماشین آلات راهسازی و کشاورزی برای عملکرد مناسب و افزایش طول عمر نیاز به روانکاری با استفاده از روغن موتور دیزلی دارند. انواع مختلفی از این محصول به بازار عرضه شده است. یکی از انواع این محصول روغن موتور دیزلی اسپیدی می باشد. فروشنده این نوع روغن کیست و از کجا می توانیم نسبت به خرید آن اقدام نماییم؟

 

از کجا روغن موتور دیزلی اسپیدی بخریم؟

از کجا روغن موتور دیزلی اسپیدی بخریم؟ روغن موتور دیزلی اسپیدی دارای پایه معدنی بوده و افزودنی های مناسب به آن افزوده گردیده است. این روغن مختص موتورهای دیزلی سنگین و نیمه سنگین می باشد که در شرایط کاری سخت فعالیت می‌کنند.

از ویژگی های این روغن مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و حرارت می باشد. همچنین  باعث افزودن رسوبات ایجاد شده بر روی قسمت های مختلف موتور می شوند و ترکیبات اسیدی را که موجب خوردگی فلز می گردند را از خنثی می‌کنند.

این محصول را می توانید در سطل های 20 لیتری و یا بشکه های 208 لیتری از فروشنده این نوع روغن موتور خریداری نمایید.

خریداری این روغن باید از محلی باشد که شرایط انبارداری مناسب را رعایت کرده باشد این روغن نباید در معرض تابش نور مستقیم آفتاب و بارش برف و باران قرار گرفته باشد.

محلی که اقدام به خرید این محصول از آنجا می کنید باید شرایط انبارداری مناسب روغن موتور از جمله محدوده دمایی 25 درجه سانتی گراد را برای نگه داری این محصول رعایت کرده باشد تا کیفیت آن دستخوش تغییر نشده باشد.

این نوع روغن موتور ادینول تهران خاصیت خورندگی ندارد و به همین دلیل در انواع ظروف فولادی معمولی می تواند نگه داری شود.

برای خرید این محصول از فروشنده روغن موتور دیزلی اسپیدی  می توانید در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار نمایید تا با کیفیت مناسب و در حجم درخواستی شما آن را برای شما ارسال نماید.

مرکز فروش روغن موتور دیزلی پارس

مرکز فروش روغن موتور دیزلی پارس

چنانچه در زمینه فروش انواع روغن موتور دارای فروشگاه می باشید و یا به شغل تعویض روغنی ماشین آلات دیزلی اشتغال دارید روغن موتور دیزلی پارس گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما است.

براي خرید روغن موتور پارس اصفهان می توانيد با مرکز فروش روغن موتور ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت روغن موتور، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *