روغن دو زمانه نوع خاصی از روغن موتور برای موتورهای دو زمانه با فشرده سازی میل لنگ است. این روغن موتور دو زمانه و بدون خاکستر است.روغن کاری دو زمانه توسط 2 فرآیند اصلی که ذاتاً از روغن کاری 4 زمانه متفاوت هستند ، تأمین می شود و باعث می شود “اتلاف کامل” روغن مورد استفاده برای روغن کاری ، در جو بعد از مصرف توسط فرآیند احتراق انجام شود.روغن دو زمانه اسپیدی با توجه به فرایند موتور کار می کند.

فروشنده روغن دو زمانه اسپیدی بهران

ویژگی های اصلی روغن دو زمانه اسپیدی

ویژگی های اصلی روغن دو زمانه اسپیدی بر خلاف یک موتور چهار زمانه که محفظه آن بسته است ، به استثنای سیستم تهویه آن ، یک موتور دو زمانه از سیستم مسکونی در سیستم ورودی استفاده می کند. بنابراین روغن باید با بنزین مخلوط شود تا در روغن برای روغن کاری توزیع شود. مخلوط به دست آمده از پیشونی یا نفتی نامیده می شود. این روغن در نهایت با سوخت به عنوان یک سیستم روانکاری در کل از بین می رود. این منجر به افزایش انتشار اگزوز ، گاهی اوقات با دود بیش از حد و یا بوی مشخص می شود. روغن موتور 2T یک روغن موتور نیمه مصنوعی نیمه سنتتیک است که برای پاسخگویی به نیازهای اساسی موتورهای دو زمانه تولید شده توسط کلیه تولیدکنندگان اصلی خودرو تولید شده است. این ترکیب از روغنهای پایه انتخاب شده باکره و مواد افزودنی ویژه اثبات شده برای به حداقل رساندن شمع و جلوگیری از احتراق پلاگین ، جلوگیری از زنگ زدگی ، کاهش تشکیل رسوب و محافظت از خراش ، ساییدگی و پارگی. این به طور خاص تدوین شده است تا منافع اضافی مربوط به کاهش مصرف سوخت را ارائه دهد. حاوی نازک تری برای مخلوط کردن آسان با بنزین است و برای شناسایی آسان به رنگ سبز رنگ می شود.

در مقایسه روغن روان کننده معمولی با روغن دو زمانه ، تفاوت اساسی در این است که روغن دو زمانه باید مقدار خاکستر بسیار کمتری داشته باشد. این امر برای به حداقل رساندن رسوبات که در صورت وجود خاکستر در روغن موجود در محفظه احتراق موتور وجود دارد ، ضروری است. عامل مهم دیگر این است که موتورهای 4 زمانه از نظر “چسبندگی” در مقایسه با دو زمانه دارای شرایط مختلفی هستند. از دهه 80 میلادی ، انواع مختلفی از روغن دو زمانه برای مصارف تخصصی مانند روغن قایق دوطرفه ، روغن پیش از مخلوط دو مرحله ای و دو زمانه برای روانکاری خودکار (موتور سیکلت).

خرید انواع روغن دو زمانه اسپیدی بهران

خرید انواع روغن دو زمانه اسپیدی بهران موتورهای دو زمانه در حال کار شامل سیستم های روغنی هستند که از طریق پمپ و سیستم بازیابی ، روغن را از طریق یاتاقان های اصلی گردش می کنند. اینها در صنعت موتور سیکلت بسیار نادر است. هر دو سیستم جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

با توجه به میزان مرغوبیت روغن ها قیمت های آن ها نیز متفاوت است.

برای خرید روغن بهران باید به سایت یا شرکت بهران مراجعه کنید.
انواع روغن اسپیدی به روغن دنده تقسیم می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *