در زمان انسان های اولیه که در غار زندگی می کردند برای روشن کردن آتش نیاز به اصطکاک داشتند و این کار برایشان جذابیت و کار دلچسبی بود اما امروزه با در کنار هم قرار دادن قطعات پیچیده و حساس موتور خودرو را به وجود آورده اند که دیگر آن جذابیت کار انسان های اولیه به چشم نمی آید.

قطعات فولادی که به یکدیگر نزدیک می شوند و حتی گاهی این نزدیکی به اندازه میلیمتری می رسد از یک طرف و سرعت بسیار زیاد فعالیت آنها در محیط بسته ای به نام بلوکه موتور از طرف دیگر به مایعی که سریعا در بین اجزای تشکیل دهنده موتور قرار گرفته و وظیفه روانکاوی را در این موتور انجام دهد نیاز ضروری  پیدا می کند که این همان وظیفه روغن موتور است.

روغن موتور از روغن پایه نفتی و افزودنی های دیگر به دست می آید. 

یکی از بهترین روغن موتورهای موجود در بازار روغن موتور هیوندای است.

عرضه روغن موتور هیوندای بدون واسطه

در مورد کارکرد روغن موتور هیوندای بدانید

در مورد کارکرد روغن موتور هیوندای بدانید کارکرد روغن موتور هیوندای:

1.باعث از بین رفتن ۵۰درصد از رسوب و لجن خودرو می شود.

۲.از بین بردن روبات و لجن پیستون ها و موتور خودرو می شود.

۳.مصرف سوخت را کاهش می دهد.

۴.در دشوارترین شرایط بیشینه عملکرد موتور را انجام می دهد.

۵.سازگار با تمام واشرهای پلاستیکی موتور کاملا آزمایش شده.

سازنده روغن موتور هیوندای شرکت نفت کره ای است که در   زمینه ی نفت خام،سوخت جت و بنزین و گازوئیل و محصولات پتروشیمی فعالیت دارند و در این زمینه بسیار حرفه ای هستند و این محصول بی نظیر را صادرات می کنند. کشور ما یکی از وارد کنندگان این محصول است که از کیفیت بی نظیری برخوردار است و مشتری های خاص خود را دارد.

خرید روغن موتور هیوندای به دلیل کیفیت خوب آن برای ماشین های بنزینی و ال پی چی بسیار مناسب و به صرفه است زیرا هر روغن موتوری مناسب ماشین ها نیست و ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار نباشند.

خرید انواع روغن موتور هیوندای مستقیم

خرید انواع روغن موتور هیوندای مستقیم تجار کشور ما انواع روغن موتور هیوندای را از کره وارد کرده اند و  در کشور ما وجود دارد. برای خرید روغن موتور هیوندای به صورت مستقیم با مشاورین سایت تماس بگیرید و با قیمت مناسب  و بسته بندی زیبا آن را خریداری کنید و حتی می توانید به صورت عمده خریداری کنید و به صورت جزئی بفروش برسانید.

در اینجا می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و بدون دخالت دلال و هزینه ای که دلال روی جنس می کشد به صورت مستقیم و بدون دخالت دلال ها با قیمت مناسب خریداری کنید.

تاجر های ما برای جلب مشتری قطعا از بهترین روغن موتور هیوندای با کیفیت موجود در بازار کره وارد کشور می کنند تا   مشتری های بیشتری جذب کنند پس از کیفیت این محصول خیالتان راحت باشد.

1 دیدگاه

  • سلام بنده مهرنژاد از شهر تبریز هستم و مقدار روغن موتور هیوندای اصل گره را دارم این روغن ها بخاطر پاری از مشکلات در گمرک مانده بود حال رفع شده در انبار موجود میباشد اگر مایل باشید برای خرید و یا فروش با من تماس بگیرد 09148055645

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *