خرید روغن موتور از واجبات برای هر وسیله نقلیه است، روغن موتور ارزان شاید کیفیت لازم را برای خودروی شما نداشته باشند. روغن موتور هیوندای اکستییر ساخت کشور کره جنوبی و مناسب برای کلیه خودروهای بنزینی است و دارای سطح کیفیت بالا و به صورت تمام سنتیک و نیمه سنتیک تولید می شود.

صادرات روغن موتور هیوندای اکستییر 20w50

درباره روغن موتور هیوندای اکستییر 20w50

درباره روغن موتور هیوندای اکستییر 20w50 خرید و انتخاب روغن موتور خوب برای وسیله نقلیه کار بسیار مهم و در عین حال کمی سخت است اما با مراجعه به دفترچه خودرو می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و همان روغنی را که شرکت پیشنهاد  داده را خریداری کنید. مواد افزودنی که به روغن موتور ها اضافه می شوند باعث می شوند که موتور تمیز شود و مانع از زنگ زدگی موتور و همچنین خنک شدن آن می‌شود.

اصلی ترین قطعه هر ماشین موتور آن است که به توجه خاصی نیاز دارد و در سرعت و مصرف سوخت نقش مهمی دارد. یکی از راه هایی که در شتاب و مصرف سوخت خودرو اهمیت دارد استفاده از روغن موتور خوب و با کیفیت است. Apl مخفف American petroleum lnstitute یا همان سطح کیفیت است.سه نوع اصلی روغن موتور موجود دارد مینرال، سنتیک و نیمه سنتیک که تفاوت این سه روغن در نوع تولید و مواد به کار رفته در آن‌ها است که از بین این سه نوع از روغن های سنتیک و نیمه سنتیک استفاده بیشتری می شود. روغن موتور ها با دو عدد و یک حرف W وارد بازار می شوند که مخفف Winter یعنی زمستان است، اعداد نشان دهنده حداکثر و حداقل ویسکوزیته روغن هستند.

خرید روغن موتور هیوندای اکستییر ارزان

خرید روغن موتور هیوندای اکستییر ارزان با توجه به نوع روغن قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که می توان به صورت مجازی از فروشگاه‌های موجود در بازار تهیه کرد.

روغن موتوری که استفاده می شود باید شفاف و بدون کدورت و فاقد هر گونه جسم خارجی باشد و اطلاعات لازم مثل تاریخ تولید، میزان کارکرد و حجم روغن باید به صورت صحیح روی بطری روغن ثبت شده باشد.

روغن موتور خوب فاقد بوی آزار دهنده است. برخی از روغن موتورهای موجود در بازار از جمله روغن موتور هیوندای اکستییر پرفروش و پر طرفدار هستند و برخی دیگر مورد توجه قرار نمی گیرند. هرگاه حین رانندگی با علائمی مثل روغن سیاه، صدای زیاد موتور، روشن شدن چراغ چک و یا بوی روغن سوخته رو به رو شدید باید روغن موتور عوض شود. هنگامی که ماشین دچار روغن سوزی شود که می توان از روی خروج دود آبی رنگ از اگزوز تشخیص داد باید روغن موتور تعویض گردد  و هنگامی که خودرو دچار روغن ریزی می شود باید به موتور روغن اضافه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *