موتور به عنوان قلب خودرو محسوب می شود و نگهداری و مراقبت از آن بسیار ضروری و لازم است. اجزای موتور در هنگام‌کار همواره در حال ساییده شدن هستند و برای کارکرد بهتر و کاهش اصطکاک آن را روغن کاری می کنند.

در موتور مخزنی برای روغن تعبیه شده است که روغن را به تمام قطعات می رساند.

روغن موتور بهران بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور است و می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

 

انواع روغن موتور بهران پیشتاز رانا

انواع روغن موتور بهران پیشتاز رانا بیشتر بخوانید: روغن موتور سایپا

روغن موتور بهران چسبندگی بسیار خوبی دارد و همین ویژگی سبب می شود که طول عمر این روغن نسبت به نمونه های مشابه بیشتر باشد.

در برابر حرارت بسیار مقاوم است و می تواند دما های بالا را تحمل کند زیرا موتور هر چه کار می کند داغ تر می شود اما با وجود تمامی لین ویژگی ها باز نیاز است هر چند وقت یک باز روغن تعویض شود زیرا کارایی خود را از می دهد.

با توجه به این که موتور خودرو ها با هم تفاوت دارند روغن موتور ها نیز متنوع بوده و هر کدام مخصوص موتور خاصی هستند. و شرکت بهران برای خودرو های مختلف انواع روغن موتور ها را تولید می کند.

فروش روغن موتور بهران با قیمت عالی

فروش روغن موتور بهران با قیمت عالی وقتی برای خرید به بازار می رویم بدون شک به دنبال فروشگاهی می گردیم که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

در  مرکز فروش روغن موتور بهران هم به صورت عمده و هم به صورت خرده می توانید خرید کنید و اما اگر به صورت عمده خرید کنید قیمت ها پایین تر هم می آید و پول کمتری را بابت آن می پردازید.

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید آن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد.

اگر یک محصول تولید داخل نباشد از کشور های خارجی خریداری و وارد کشور شود قیمت بالا تری خواهد داشت زیرا محصولات وارداتی رابطه تنگاتنگی با نوسانات ارزی دارند.

اگر برای این که یک محصول به ما برسد افراد زیادی واسطه شوند قیمت روغن موتور نیز افزایش می یابد چرا که قیمت نهایی محصول و تعداد واسطه ها در بازار با هم رابطه مستقیم دارند.

برای یک خرید مطمئن و رضایت بخش می توانید به نمایندگی فروش روغن موتور بهران مراجعه کنید و محصول دلخواه و مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت خریداری فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *