روغن دو زمانه پارس، یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت نفت پارس می باشد. این روغن موتور عملکردی عالی دارد و در طولانی مدت به صورت پایدار عمل می کند.این روغن موتور، آلودگی ناشی از احتراق سوخت را از سطح موتور به خوبی پاک می کند. این روغن موتور از سایش و خوردگی قطعات تا حد زیادی جلوگیری می کند.همه ی افرادی که با موتورهای دو زمانه سر و کار دارند این روغن موتور را به خوبی می شناسند.

 

منظور از روغن دو زمانه پارس چیست؟

منظور از روغن دو زمانه پارس چیست؟ روغن دو زمانه پارس، روغن موتوری است که از روغن پایه و مواد افزودنی مناسب دیگر تشکیل شده است، این روغن موتور جهت استفاده در موتورهای دو زمانه ی بنزینی طراحی شده است.

این روغن در موتور سیکلت ها، اره موتوری، قایق موتوری و ماشین هایی که موتور دو زمانه  هوا خنک دارند استفاده می شود.

به برخی از خصوصیات این روغن اشاره می کنیم، این روغن خاکستر سولفاته ی کمی دارد، از چسبندگی رینگ ها جلوگیری می کند، از تشکیل رسوب در محفظه ی پیست جلوگیری می کند، محفظه پیست را تمیز نگه می دارد، ذرات ناشی از احتراق را معلق کرده و بعد پاکسازی می نماید.

نمایندگی انواع روغن دو زمانه بهرامن

نمایندگی انواع روغن دو زمانه بهرامن شرکت نفت بهرامن یکی از بهترین شرکت های ایرانی در زمینه ی تولید انواع محصولات نفتی و روغن موتور در اندازه های مختلف می باشد.

روغن دو زمانه بهرامن، با استفاده از روغن پایه ی معدنی و مواد افزودنی مناسب دیگر تشکیل می شود.

این روغن موتور در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی می باشد.

به عنوان مثال یکی از  نمایندگی های روغن موتور بهران در استان تهران، پخش روغن محمدی می باشد که کار فروش روغن موتور را در حجم بشکه به صورت تکی و یا عمده به کل ایران انجام می دهد.

این شرکت به صورت گسترده اقدام به جذب نمایندگی در کشورمان کرده است.

انواع روغن دو زمانه که در بازار موجود است عبارت اند از روغن موتور دو زمانه پارس، روغن موتور بهران، روغن موتور دو زمانه ی یاساکی.

شرکت های سازنده ی روغن های دو زمانه، امکان خرید اینترنتی این محصول را برای مشتریان خود فراهم کرده اند، این نوع خرید برای مشتری بسیار مقرون به صرفه است و با این نوع خرید به نوعی دست واسطه ها حذف می شود.

هم چنین خرید اینترنتی، علاوه بر کاهش قیمت خرید محصول، سبب صرفه جویی در وقت شده و بسیاری از رفت و آمدها جهت خرید این محصول حذف شده و بسیار به نفع مشتری است.

خرید مستقیم از شرکت های تولید کننده ی این روغن هم، می تواند خریدی مقرون به صرفه باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *