بازار روغن موتور صادراتی و گریس ترکیبی پیچیده از وسایل نقلیه تجاری و مسافربری، دو و سه چرخ، تجهیزات کشاورزی، موتورهای ثابت، دریانوردی و صنایع است که از فولاد، سیمان، نیرو، معدن، راه آهن، منسوجات، خودرو و شیشه می باشد.

عمر مفید و بهترین زمان تعویض روغن موتور خودرو 10w40 و 20w50 - جی آی اس پی

در این بازار فرصت‌ها، رقابتی داغ بین برندها برای جلب تخیل سهامداران است. اما با پشتیبانی از یکی از بهترین امکانات تحقیق و توسعه آسیا، SERVO برندی است که باید به آن توجه کرد. این شرکت با گردش مالی نزدیک به 8000 کرور روپیه، بزرگترین برند روان کننده هند است و از سهم بازار بیش از 27 درصد در بخش روغن های نهایی برخوردار است. SERVO دارای بیش از 5200 فرمولاسیون و 1600 گرید روان کننده در بیش از 1700 SKU فعال موجود در کشور است.

بازار

تجارت روغن یکی از صنایع متعددی بود که با گشایش اقتصاد هند سود برد. با برداشته شدن محدودیت ها بر واردات روغن های پایه، افزودنی ها و روان کننده های نهایی، بازار شاهد رونق مجدد بود.

اندازه بازار روانکار هند حدود روپیه تخمین زده می شود. 35000 کرور با حجم تقریبی 3.0 میلیون تن متریک (MMT) Lubes (1.65 MMT Finished Lubes). نرخ رشد میانگین تجمعی (CAGR) طی پنج سال گذشته 1.5 درصد تعیین شده است. در حالی که این رشد ممکن است در مقایسه با سایر دسته‌ها کم به نظر برسد، اما بیشتر به عملکرد بهبود یافته روغن‌ها و روان‌ها مربوط می‌شود.

روغن موتور اچ سی کراس - سون یدک

روغن گتکس

با رشد تشویق‌کننده‌ای در بخش خودرو، بازار روان‌کننده‌ها نیز پررونق است. با این حال افزایش رقابت و بازار بین‌المللی بی‌ثبات، حاشیه‌ها را تحت فشار قرار داده است.

روانکارهای خودرو 65 درصد از کل بازار روغن نهایی را تشکیل می دهند. از این مقدار، بخش خودروهای تجاری نیمی از حجم را به خود اختصاص می دهد در حالی که بخش خودروهای سواری سازنده تصویر برای مارک های روان کننده – تنها 7٪ را تشکیل می دهد. بخش دو چرخ که شاهد رشد انفجاری است، حدود 25٪ را تشکیل می دهد. تجهیزات کشاورزی، موتورهای ثابت و سایر کاربردهای متفرقه، 18 درصد از بازار را تشکیل می دهند.

هم از نظر حجم و هم از نظر ارزش، SERVO بزرگترین برند روغن و روغن هند است. در طول سال ها، این شرکت اقتدار خود را تثبیت کرده است و به دلیل کیفیت اثبات شده خود، روابط استثنایی با خودروسازان و تولید کنندگان موتورهای تخصصی ایجاد کرده است.

در زمینه روانکارهای صنعتی نیز SERVO پیشرو بلامنازع است. طیف گسترده ای از روان کننده ها را برای استفاده در تمام صنایع اصلی مانند راه آهن، خدمات دفاعی، شرکت های حمل و نقل دولتی، نیرو، زغال سنگ و معدن، خودرو، فولاد و سیمان و غیره ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *