فروش عمده ضد یخ قرمز در سراسر کشور امکان پذیر است و مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را که در تمام فصول سال کاربرد دارد بصورت حضوری از این مراکز خریداری کنند البته خرید و فروش عمده ضد یخ قرمز از نظر قیمت بسیار به صرفه و مناسب است.

یکی از پرمصرفترین مواد در فصول سرد برای رانندگان مایع ضد یخ و خنک کننده می باشد. برخلاف باور عموم که این مایع تنها در فصل زمستان کاربرد دارد از آن حتی در روز های گرم نیز استفاده می شود.
در گذشته برای جلوگیری از یخ زدگی موتور از آب خالص استفاده می کردند که به دلیل مشکلات فراوانی که ایجاد می کرد جایگزینی مناسب برای آن یافتند. مایع ضد یخ که در انواع و مدل های متنوعی ساخته می شود دارای کاربرد های فروانی است که  در ادامه به آن ها می پردازیم.

خرید انواع ضد یخ

خودرو به عنوان مجموعه ای پیچیده از سیستم های مختلفی تشکیل شده که لازمه درست عمل کردن خودرو هماهنگی هریک از این سیستم ها می باشد. یکی از مشکلات رانندگان در روز های سرد زمستانی، روشن نشدن خودرو و یخ زدن آن می باشد به همین دلیل تولیدکنندگان ایرانی سعی داشتند با تولید محصولی بتوانند این مشکل را حل کنند.

ضد یخ مایعی سیال می باشد که از ترکیب سیال پایه و مواد افزودنی برای پیشگیری از زنگ زدگی، خوردگی بخش های مختلف خودرو تشکیل شده است. برای خرید ضدیخ مناسب بهتر است به توصیه سازنده موتور توجه کنید و صدیخ مناسب برای خودرو خود را تهیه کنید.
همچون سایر محصولات، در ساخت ضدیخ نیز از رنگ ها و ترکیب های مختلفی استفاده می شود که علاوه بر جنبه تزیینی و برند سازی گاهی برای اهداف سازمانی شرکت تولید کننده استفاده می شود.انواع مختلفی از ضد یخ ها از لحاظ کیفیت و رنگ وجود دارد که این دو هیچ ربطی به هم ندارند و ضد یخ در حالت عادی بی رنگ می باشد.

فروش عمده ضد یخ قرمز

کاربرد های مختلف ضد یخ

علاوه بر خاصیت جلوگیری از یخ زدن موتور ویژگی های دیگری نیز برای آن برشماردند که در زیر به آن ها اشاره کردیم

  • جلوگیری از جوش آوردن موتور در فصل گرم
  • کاهش میزان رسوبات رادیاتور
  • جلوگیری از خوردگی و اکسید شدن قطعات فلزی
  • خنک کردن موتور

با توجه به کاربرد هایی که برای ضدیخ ذکر شد انتخاب ضدیخ مناسب بستگی به نیاز شما و استفاده ای که از آن می کنید دارد. در واقع ضدیخ مایعی سمی می باشد که فاقد رنگ و بوو ترکیب اصلی آن منو اتیلن گلیکول است.

فروش عمده ضد یخ قرمز

فروش عمده ضد یخ قرمز

در تهیه ضد یخ های مختلف از رنگ های متنوعی مانند قرمز، آبی، سبز و طلایی استفاده می شود که هرکدام دارای ویژگی های مخصوصی می باشند. برای خرید یک محصول مناسب رنگ آن ملاکی برای تعیین کیفیت نمی باشد و ضدیخی مرغوب است که کف تولید نکند،بدون بو باشد، پایداری کافی داشته باشد و دارای کمترین اثر سمیت باشد.

ضدیخ قرمز یکی از انواع ضدیخ می باشد که در خودرو ها و ماشین آلات دیزلی استفاده می شود و فرمول قرمز رنگ این محصول حاوی موادی می باشد که خاصیت محافظت کنندگی قوی دارد. این رنگ از ضد یخ ها که در مقابل دماهای بالا، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد در مراکز مختلفی به فروش می رسد.

برای مصرف کافی است مقداری از آن را درون مخزن رادیاتور اضافه نمایید و به سادگی مانع از بروز مشکلات جدی برای خودرویتان شوید. ضد یخ ها به خودی خود رنگی ندارند و اضافه کردن رنگ های شیمیایی به آنها ساده است و می تواند عاملی برای جلب توجه مشتریان و ایجاد برندی خاص برای شرکت شود.

رنگی که ضد یخ دارد به نوع مواد محافظی که در آن به کار برده شده است بستگی دارد و تعیین کننده کیفیت آن نمی باشد. برای تهیه این محصولات بهتر است به مراکز فروش عمده ضدیخ قرمز مراجعه کنید و پس از مشورت با فروشنده در مورد انتخاب مناسب ترین نوع ضدیخ برای اتومبیل و نیازتان آن را خریداری کنید.

فروش عمده ضد یخ قرمز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *