روغن موتور یکی از مهمترین اجزا برای درست کار کردن موتور اتومبیل می باشد.شرکت های تولید کننده در تلاش هستند تا بهترین محصول را به بازار ارائه دهند. شایان به ذکر است که ایران جزء بهترین ها است . روغن موتور را میتوان یکی از اصلی ترین غذا های یک اتومبیل دانست. سابقه تولید روغن خودرو تقریبا عمری برابر با صنعت تولید خودرو دارد.روغن موتور عمده با همکاری پالایشگاه ها و شرکت های ساخت آن صورت می گیرد.

 

 

ویژگی های فیزیکی روغن موتور

ویژگی های فیزیکی روغن موتور

   با توجه به کیفیت  عالی که از روغن موتورها در بازارهای داخلی و همچنین خارجی سراغ داریم انتظار می رود که از بازار فروش عالی برخوردار باشند. بنابراین اکثرا در بازار ها شاهد فروش عمده محصولات  باشیم. البته در این زمینه عوامل متعددی تاثیر گذار هستند. از جمله این موارد می توان به بسته بندی محصولات توجه کرد که در ظروفی عالی ریخته و بارگزاری می شوند.    مشخصات خوب یک  روغن موتور  سلیس و روان بودن،  نداشتن بوی زیاد و رنگ خوب و با کیفیت مرغوب دانست.  که با توجه به استانداردهای جهانی و با فرمولی منحصر به فرد تولید شود. هنگام خرید محصول عوامل مهمی هستند  که در انتخاب بهترین ها کمک زیادی می کنند که گرانروی موتور مهمترین اصل است. زیرا دمای هوا ثابت نیست و با توجه به فصول سرما تغییر می کند و عامل اصطکاک است .فروش روغن موتور  از راه های مختلفی صورت می گیرد که فروشگاههای اینترنتی ،فروشگاه های تجهیزات خودرو و نمایندگی های مجاز از آن دسته  می باشد. روغن موتور از اجزاء جدا نشدنی موتور است هرچه منظم تر به موتور ریخته شود عمر قطعات خودرو نیز افزایش می یابد.

فروش روغن موتور عمده با قیمت ارزان

فروش روغن موتور عمده با قیمت ارزان

قیمت روغن موتور بستگی به نوع کیفیت و برند آن دارد.  هرچه روغن موتور مرغوب تر باشد. مسلما قیمت گران تری هم خواهد داشت. فروشندگان زیادی برای فروش روغن موتور در بازار ها اقدام می کنند و به همین سبب می توان آن ها را در بازار ها به طریق های مختلفی تهیه کرد. روغن موتور در وزن های متنوعی به بازار وارد می شوند و هر کدام قیمت مشخصی دارند. فروشگاههای اینترنتی کمک بسیاری می کند. ویزیتور های مجرب با کار شبانه روزی سعی در فروش این محصول با کیفیت دارند که قیمتی مناسب دارد.اگر محصول به صورت عمده پخش شود بسیار بهتر بوده و دست دلال ها کوتاه شده و محصول بدون واسطه به دست مشتری می رسد.سایت های اینترنتی با همکاری شرکت های تولید روغن موتور کمک بسیاری در شناخته شدن در سطح جهانی می کند.و به نوعی موجب شناخته شدن برندهای داخل ایران می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *