خریداران عمده روغن توتال در ایران پس از خرید این محصول به صورت عمده آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

موتور هر دستگاه را می توان اصلی ترین عضو آن محصول به شمار آورد.موتور ماشین هم از این قضیه مستثنی نیست.در واقع کارکرد بالا ی یک ماشین را می توان در گرو سلامت موتور آن دانست و بالعکس.

حفظ سلامت موتور از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است که یکی از آن ها و بهتر است بگوییم مهم ترین آن استفاده از روغن موتور مناسب است.

معرفی روغن موتور

همانطور که می دانید موتور اتومبیل از قطعات مختلفی ساخته شده است.هر یک از این قطعات که قسمت متحرک موتور هم محسوب می شوند با سرعت بسیار بالایی کار می کنند و همزمان فشار زیادی را هم تحمل می کنند.

وظیفه روغن موتور به حداقل رساندن اصطحکاک بین این قطعات است تا کارکرد موتور را بالا ببرد.علاوه بر این موضوع روغن موتور بر کاهش دادن دمای موتور و جلوگیری از جذب بیش از حد آلودگی و ذرات معلق تأثیر بسزایی دارد.

خریداران عمده روغن توتال

انواع روغن موتور

روغن موتور به سه دسته کلی در بازار تقسیم می شوند:

  • مینرال
  • سنتتیک
  • نیمه سنتتیک

روغن موتور سنتتیک که از ترکیبات هیدروکربن ساخته می شود با مصرف روغن کمی که دارد به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.روغن مینرال ساخته شده از نفت خام است و تا مدت ها تنها نوع روغن موتور تولید شده در بازار جهانی بود.

روغن نیمه سنتتیک هم ترکیبی از دو نوع مینرال و سنتتیک است که بیشتر برای ماشین هایی مانند وانت به کار برده می شود.

روغن موتور توتال

روغن موتور توتال را می توان یکی از با کیفیت ترین انواع روغن موتور در بازار جهانی دانست.این کیفیت بالا باعث شده است که از روغن توتال برای موتور های بسیار قدرتمند که تحت شرایط بسیار سنگینی کار می کنند استفاده شود.

به علاوه قابلیت عملکرد این روغن در دما های پایین و بالا باعث شده است که به عنوان روغن موتور چهار فصل شناخته بشود.

خریداران عمده روغن توتال

روغن توتال، محصولی از کمپانی بزرگ فرانسوی توتال را می توان یکی از محبوب ترین برند ها در سطح جهان دانست.خریداران عمده روغن توتال در ایران پس از خرید این محصول در سطح وسیع، آن را به دست مصرف کنندگان جزئی می رسانند.

قیمت روغن توتال

قیمت محصولات توتال به واسطه ی وارداتی بودن آن و نوسانات ارز با تغییراتی مواجه شده است.اما به طور کلی قیمت این محصول از نمونه ی تولید داخل آن بیشتر است.

جهت آگاهی از قیمت محصول می توانید به سایت های خرید اینترنتی و یا نمایندگی های پخش آن مراجعه بفرمایید.

خریداران عمده روغن توتال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *