جاکلیدی های تزئینی شامل طرح های زیبایی شناختی مختلفی هستند که به سادگی یک تصویر نقاشی شده یا ترکیبی از عملکرد و طراحی، مانند دستبند جاکلیدی، نقش دارند.

هدف پشت این جاکلیدی ها جذاب به نظر رسیدن است.

جاکلیدی بافتنی یکی از باکیفیت ترین جاکلیدی ها می باشد.

متأسفانه، ظاهر گاهی از کیفیت بیشتر می‌شود و در نتیجه طرح‌های جذابی با زنجیر یا جاکلیدی نامرغوب جفت می‌شود.

شما می توانید یک جاکلیدی تزئینی را تقریباً در هر ماده ای پیدا کنید، از طلسم های چوبی رنگ شده ساده گرفته تا مجسمه های فلزی برش خورده. تعریف جاکلیدی تزئینی گسترده است.

اساساً، هر جاکلیدی با ویژگی‌های صرفاً زیبایی‌شناختی که هدفی کاربردی ندارد، می‌تواند تزئینی در نظر گرفته شود.

این ممکن است شامل طرح هایی به سادگی یک شکل منحصر به فرد جاکلیدی باشد.

جاکلیدی

جاکلیدی های تزئینی گزینه خوبی برای کسانی است که می خواهند حلقه کلید را شخصی سازی کنند یا به یک جاکلیدی کاربردی جذابیت زیبایی شناسی بیشتری ببخشند.

قیمت این جاکلیدی ها نیز می تواند بر اساس کیفیت مواد، ارزش طراحی زیبایی شناختی و ویژگی های اضافی که ممکن است داشته باشند، مانند نشانگر لیزری داخلی، بسیار متغیر است.

هنگام رفتن به کمپینگ، پیاده‌روی یا کوهنوردی، داشتن یک جاکلیدی کارابینری مانند جاکلیدی Hephis Heavy Duty برای نگه داشتن کلیدها، راه بسیار خوبی برای آزاد نگه داشتن دست‌هایتان است و در عین حال مطمئن می‌شوید که چیزی را گم نمی‌کنید.

این جاکلیدی کارابینی همچنین می‌تواند وسایل مهمی مانند بطری آب را محکم کند و می‌تواند هنگام رفتن به محل کار، مدرسه، پیاده‌روی یا هر جای بیرون از خانه به یک حلقه کمربند یا کیف متصل شود.

با وجود طراحی کارابین ضخیم، تنها 1.8 اونس وزن دارد.

جاکلیدی کارابین شامل دو حلقه کلید از جنس استنلس استیل است و دارای پنج سوراخ کلید است که در قسمت پایین و بالای کارابین چیده شده اند تا به سازماندهی و فاصله بین کلیدها کمک کند.

این کارابین از آلیاژ روی سازگار با محیط زیست ساخته شده است و ابعاد آن 3 اینچ در 1.2 اینچ است.

این جاکلیدی همچنین دارای یک ابزار دستی بازکن بطری در پایه کارابین است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *