این بهترین روغن‌های موتور به محافظت از موتور شما کمک می‌کنند و بدون توجه به بودجه شما  در تمام طول سال روان کار می‌کنند.

مهم است که روغن موتور مناسب را برای خودروی خود انتخاب کنید تا موتور شما در حالت کار قرار بگیرد. در حالی که روغن موتور دقیقاً هیجان‌انگیزترین چیز برای خرید نیست، صرف کمی زمان برای انتخاب روغن مناسب با بودجه، ماشین و نحوه رانندگی شما در حفظ و نگهداری موتور شما معجزه می‌کند.

۵ نکته‌ی مهم درباره‌ی روغن موتور و نگهداری از آن - زومیت

روغن موتور گتکس

روغن موتور با ایجاد یک مانع نازک بین قطعات متحرک موتور شما برای کاهش سایش و مقاومت کار می کند. هرچه همه آن قطعات نرم‌تر حرکت کنند، موتور کارآمدتر کار می‌کند. گزینه های شگفت انگیزی وجود دارد که این کار را انجام می دهند، بنابراین من همه آنها را برای یافتن بهترین روغن موتور برای انواع نیازها مرتب کرده ام.

بهترین روغن موتور

روغن موتور Mobil 1 Extended Performance
بهترین روغن موتور به طور کلی یک روغن مصنوعی است که به دلیل توانایی آن نه تنها در محافظت از موتور خودرو بلکه به دلیل قابلیت تمیز کردن عالی آن بسیار مورد توجه است. این محصول با افزودنی های خاصی فرموله شده است که آن را برای افرادی که اغلب در محیط های کثیف تر چه در خارج از جاده و چه در شهر رانندگی می کنند و همچنین برای صادرات روغن موتور مناسب می سازد. این روغن موتور مصنوعی در هر دو محیط با دمای بالا و دمای سرد به خوبی عمل می کند و با طول عمری تا 20000 مایل بین تعویض روغن موتور، ماندگاری بالایی دارد.

روغن موتور Castrol GTX Magnatec
اگر به دنبال یک روغن موتور مصنوعی قابل اعتماد هستید، Castrol شما را پوشش می دهد. این گزینه روغن موتور مصنوعی مقرون به صرفه برای کاهش سایش موتور طراحی شده است و باعث می شود قطعات موتور از طریق مولکول هایی که به موتور می چسبند تا چهار برابر صاف تر شود. حتی زمانی که موتور خاموش است، آن مولکول های موجود در روغن موتور GTX Magnatec در جای خود باقی می مانند. این به محافظت از موتور شما در حین گرم شدن کمک می کند، جایی که بیشترین سایش موتور اتفاق می افتد.

مایعاتی در خودرو که آدم می کشند! - اخبار خودرو

روغن موتور فول سنتتیک پنزویل اولترا پلاتینیوم
این روغن موتور Pennzoil Platinum با کارایی بالا عمر کارایی بیشتری را ارائه می دهد و اولین روغن موتور ساخته شده از گاز طبیعی به جای نفت خام است. این طراحی شده است تا عملکرد خود را حتی در دماهای شدید حفظ کند و محافظت از سایش عالی را ارائه می دهد. طبق گفته Pennzoil، مصرف سوخت در مقایسه با روغن سنتی به طور متوسط 550 مایل بیشتر در سال بهبود می یابد. چه در جاده های آسفالت نشده رانندگی کنید، چه بارهای سنگین حمل کنید یا سفرهای کوتاه زیادی داشته باشید، این روغن مصنوعی برای حفظ یکپارچگی خود و محافظت از موتور شما در برابر سایش طراحی شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *