مدلی که به سرعت محبوبیت پیدا می کند، درب فرانسوی در اصل یک یخچال ساید بای ساید بزرگ است که فریزر در پایین آن نصب شده است.

انتخاب این گزینه به معنای دسترسی آسان به هر دو بخش یخچال و فریزر است.

یخچال صنعتی دست دوم از باکیفیت ترین یخچال ها می باشد.

این با ظرفیت چشمگیر ارائه می شود زیرا این طراحی درب محفظه دو تکه می تواند به راحتی اقلام بزرگتر و گسترده تر را بدون مانع از پارتیشن مرکزی در خود جای دهد.

مشابه یخچال ساید بای ساید، مدل درب فرانسوی نیز دارای مقدار زیادی بزرگ استکشوهای رطوبتبرای کمک به حفظ طراوت و طعم گوشت و سبزیجات خود، با قفسه های جمع شونده برای اقلامی که معمولا دسترسی به آنها سخت است.

پخچال

به چیز کوچکی برای آشپزخانه یک استودیو یا شربت خانه نیاز دارید؟ این یخچال تک در با فریزر داخلی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

رابوش کلاسیکبه عنوان مثال، یک یخچال جمع و جور و مقرون به صرفه است که کاملا در هر فضایی قرار می گیرد.

این طراحی کلاسیک با ظاهری قدیمی که به سختی از دست می‌رود، با گوشه‌های گرد و دسته‌ای کرومی، طراحی کلاسیکی است که هرگز قدیمی نمی‌شود.

با این قطعه نمادین که هر اتاق را ادویه می کند، مطمئنا مهمانان را به صحبت می اندازد.

آیا از اینکه انواع قدیمی و اولیه یخچال های خود به درستی کار نمی کنند خسته شده اید؟ می‌خواهید چیز جدید و خوبی به دست آورید، اما نمی‌خواهید درگیر ویژگی‌های فانتزی غیرضروری شوید که ارزش پول را ندارند.

انواع مختلفی از یخچال در بازار موجود است، اما هر یخچالی مزایا و معایب خاص خود را دارد و یک یخچال متناسب با نیازهای هر فرد یا حتی بودجه آنها نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *