پودر ماشین لباسشویی پرسیل 5 کیلویی شوینده دارای موادی هستند که در شستن لباس ها بسیار موثر هستند. موادی مانند کلسیم و منیزیم سازنده های پودر شوینده را تشکیل می دهند.

این سازنده ها آب را نرم می کنند و پودر شوینده را کارآمدتر می کنند. آنها همچنین از باقی ماندن کف صابون و نمک های نامحلول روی لباس شما جلوگیری می کنند.

این سازنده ها روی سطح لباس شما کار می کنند و روغن و گریس را به قطعات کوچک تقسیم می کنند.

این کار تمیز کردن آنها را آسان تر می کند. پودرهای شوینده به افزایش عمر لباس شما کمک می کنند.

هنگامی که از پودر شوینده ای مانند Surf Excel Easy Wash استفاده می کنید، پودر نمک های نامحلول را که می تواند روی لباس شما بماند، از بین می برد.

پودر

این کار پس از شستن لکه یا اثری روی لباس شما باقی نمی گذارد. این به افزایش عمر لباس شما کمک می کند.

بزرگترین مزیت پودرهای شوینده زبری آنهاست. آنها به پاک کردن لکه های دشوار به راحتی کمک می کنند. فرقی نمی‌کند لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی بشویید یا با دست، پودرها روی لکه اثر می‌گذارند و به راحتی آن‌ها را از بین می‌برند.

ترفند در استفاده درست از آن نهفته است. برای لکه های سخت، ابتدا محل را تمیز کنید. ناحیه لکه دار را مرطوب کنید و ½ قاشق چایخوری بپاشید.

مواد شوینده مستقیم روی آن دوباره محل را مرطوب کنید و به آرامی با انگشتان خود بمالید تا روی آن کار کنید. سپس لباس خود را در محلولی از ½ سطل آب و 1 قاشق چایخوری خیس کنید.

مواد شوینده به مدت 30-40 دقیقه سپس طبق معمول بشویید. این روش برای از بین بردن سخت ترین لکه ها به خوبی کار می کند.

لباس های شما در تماس مستقیم با پوست شما هستند. بنابراین، استفاده از شوینده ای که برای پوست شما ایمن باشد، مهم است. پودرهای شوینده اغلب بی خطر هستند، زیرا حاوی مواد شیمیایی خشن نیستند که باعث ایجاد حساسیت پوستی شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *