روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین اصل از روغن موتورهایی است که جز بهترین تولیدات در دنیای لوازم جانبی و مصرفی ماشین می باشد. نمایندگی فروش و عرضه ی ما در شهرهای مختلف هر روزه می توانند قیمت روغن موتور شالیکس و بروزترین قیمت روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و شما می توانید با مراجعه به سایت زیر با کیفیت ترین و درجه یک ترین آن را سفارش دهید. از مزایای مهم استفاده از روغن موتور، خنک کردن کلیه قطعات داخل موتور است.

خصوصیات روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین اصل

خصوصیات روغن موتور ۱۰/۴۰ آیسین اصل همانطور که می دانید روغن موتور یک فراورده شیمیایی است که برای شست و شوی قطعات داخل موتور، روانکاری موتور، کاهش سایش قطعات موتور و هم چنین برای خنک کردن اجزای داخلی موتور به کار می آید.
این روغن موتور دارای خصوصیاتی از جمله غلظت روغن موتور و کیفیت سطح روغن موتور است، به عبارتی هر چه قدر غلظت این روغن بیشتر باشد روغن موتور با کیفیت تر و درجه یک تر بوده و هر چه سطح آن تمیزتر و شفاف تر باشد، روغن موتور در هنگام استفاده کارایی بیشتری دارد.
این روغن موتور که در حجم های مختلف یک لیتر تا چهار لیتر عرضه خواهد شد، در بسته بندی های محکم پلاستیکی و با دوام برای یکسال تمام کارایی خواهد داشت.
برای خرید روغن موتور به خصوصیات ذکر شده بالا توجه کافی داشته باشید تا در نهایت یک کالای با ارزش را در دست داشته باشید که دوست و همراه همیشگی خودرو شما می باشد.
روغن موتور در کنار سایر روغن ها مانند روغن ترمز و روغن دنده از ملزومات اساسی در هر خودرویی می باشد.
کارایی این روغن زمانی مشخص می شود که در اثر استفاده طولانی از ماشین در جاده، قطعات داخلی خودرو دچار سایش و زنگ ضدگی نشود و خوردگی ایجاد نکند.
هم چنین روغن موتور می تواند ذرات معلق موجود در هوا مانند آلودگی ها را نگه داشته و مانع از ورود آن ها به داخل خودرو شود.

خرید ارزانترین روغن موتور در تهران

خرید ارزانترین روغن موتور در تهران بیشتر بخوانید: روغن موتور سرکان

روغن موتور تهران یکی از روغن موتورهای تولید شده در ایران است که در وزن های مختلف ۱،۱/۵ ، ۲، ۲/۵ و ۴ هر روزه تولید خواهد شد. برای خرید ارزان ترین مدل این روغن ها بهتر است که به وزن روغن موتور توجه کرد.
عوامل مختلف دیگری مانند برند تولیدی روغن موتور، نوع بسته بندی روغن موتور، نحوه بسته بندی آن و هم چنین غلظت بر قیمت این روغن تاثیر زیادی دارد.
روغن موتور در تهران در نام های مختلف و متنوعی به فروش خواهند رسید و از این رو بهتر است به طور مرتب در موتور خودروها ریخته شود تا میزان مصرف سوخت به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *