امروزه، روغن موتور یکی از محصولات پرفروش در بازار داخلی به شمار می‌آید که در میان برند های مختلف روغن موتور رسکو 10w40 دارای محبوبیت بیشماری می‌باشد. در واقع، روغن موتور رسکو توسط بهترین مواد اولیه درجه یک و با به کار گیری تجهیزات پیشرفته تولید شده و به بازار داخلی ارائه می‌شود. نمایندگی روغن موتور رسکو در مجموعه ما، محصولاتی با کیفیتی بالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید.

 

مشخصات روغن موتور رسکو 10w40 اصل

مشخصات روغن موتور رسکو 10w40 اصل در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی جامع روغن موتور رسکو 10w40 اصل و بررسی کامل مشخصات آن بپردازیم تا شما قادر باشید با آگاهی کافی با توجه به نیاز خود به سهولت اقدام به انتخاب و خرید نمایید. به طور کلی، موتور خودرو به عنوان قلب آن در نظر گرفته می‌شود که برای محافظت از آن می‌بایست از روغن موتور با کیفیت استفاده کرد. لازم به ذکر است که روغن موتور یک ترکیب چند منظوره است که نقش بسزایی در عملکرد موتور خودرو دارد. وظیفه اصلی این محصول روان کاری و کاهش اصطکاک است به طوری که در صورت عدم وجود آن خودرو قادر به حرکت نمی‌باشد.
شایان ذکر است که وظایفی نظیر انتقال حرارت، جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، آب بندی سیستم، کاهش مصرف سوخت، ضربه گیری، پاک سازی و معلق سازی ذرات حاصل از سایش را به عهده دارد که به همین دلیل باید به مشخصات این محصول توجه ویژه ای داشت. از مهمترین مشخصات روغن موتور رسکو 10w40 اصل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
غلظت بالا و مناسب
روغن پایه نیمه سنتتیک
پایداری حرارتی عالی
مناسب برای تمام فصول
مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون
طراحی شده برای خودروهای بنزینی و دیزلی
تمیز نگه دارنده موتور
مقاوم دربرابر ساییدگی و خوردگی قطعات خودرو
خنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون
و کاهش رسوبات ناشی از احتراق
جالب است بدانید که استفاده از روغن موتور رسکو سبب افزایش راندمان و کارایی موتور و افزایش طول عمر قطعات آن می‌شود.

خرید روغن موتور رسکو با قیمت باورنکردنی

خرید روغن موتور رسکو با قیمت باورنکردنی همان طور که میدانید قیمت روغن موتور رسکو با کیفیت بالا با نوساناتی در بازار داخلی مواجه است که به عوامل زیادی از قبیل نوسانات ارزی، میزان تقاضای بازار، نوع و قیمت مواد اولیه مصرفی بستگی دارد. مجموعه ما رضایت مشتریان را اولویت قرار داده و این محصول را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی باورنکردنی در سطح عمده و خرده در قالب بسته بندی های متنوع و ظروف مختلف مانند آلومینیومی، پلاستیکی و یک بار مصرف به فروش می‌رساند. مشتریان عزیزی که قصد خرید روغن موتور رسکو را دارند می‌توانند از طریق دو روش آنلاین و حضوری نسبت به خرید خود از مجموعه ما اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *