خرید روغن موتور عالی با قیمتی مناسب یکی از دغدغه‌های صاحبان خودرو می‌باشد.

روغن موتور مونوگرید با کیفیتی مرغوب در سه دسته برای موتور‌ بنزینی، موتور‌ دیزل سبک و موتور دیزل سنگین وجود دارد که هر‌کدام با توجه به نیاز مشتریان تهیه و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

شما می‌توانید به سایت مراجعه کرده و از قیمت انواع روغن موتور مونوگرید مطلع، انتخاب و خریداری نمایید.

 

درباره روغن موتور مونوگرید بیشتر بدانید

درباره روغن موتور مونوگرید بیشتر بدانید

صاحبان خودرو در فصول مختلف به خصوص در فصل‌های زمستان و تابستان به خاطر درجه حرارت هوا با مشکلاتی که روغن موتور های بی‌کیفیت ممکن است برای موتور ماشین‌هایشان به‌وجود بیاورند مواجه هستند.این مسئله سبب آسیب رساندن به موتور ماشین‌های آن‌ها می‌شود.

روغن موتور‌های مونوگرید بهترین انتخاب برای رفع این مشکلات می‌باشند.

کارخانه روغن موتور مونوگرید با به‌کارگیری مواد اولیه درجه یک و استانداردهای ملی ایران، محصولی متفاوت و عالی را تولید و ارائه می‌کند.

روغن موتورهای مونوگرید دارای سطح کیفی API می‌باشند. API مخفف اصطلاح لاتین انستیتو نفت آمریکا می‌باشد و اشاره به سطح استاندارد این انستیتو دارد که در ایران مرسوم‌ترین سطح کیفی است.

روغن موتور مونوگرید به آن دسته از روغن موتورهایی گفته می‌شود که دارای توان کارکردن در دماهای بالا و پایین می‌باشند.

این روغن موتور در دو طبقه روغن‌های یک درجه‌ای و چند درجه‌ای از نظر گرانروی تقسیم می‌شود. دسته اول شامل روغن‌های 10، 20و 30 SAE و روغن‌های درجه دوم که به آن‌ها روغن‌های چهار فصل نیز گفته می‌شود شامل W10 _30و W20 SAE _ 50 می‌باشند.

گرانروی (SAE) خوب یکی از اصلی‌ترین ویژگی یک روغن موتور مرغوب است. گرانروی به مقاومت مایع در برابر جریان یافتن اشاره دارد که سبب می‌شود روغن موتور در دماهای گوناگون تغییر غلظت نداده و به موتور آسیب نرساند.

روغن موتور مونو گرید گرانروی عالی و تداوم غلظت بالایی دارد و این ویژگی سبب می‌شود در برابر تغییر دما غلظت خود را حفظ می‌کند و سلامت موتور حفظ می‌شود و به دنبال آن کارکرد موتور افزایش یافته، عمر موتور طولانی شده و راحت تر کار می‌کند.

روغن موتور مونو گرید دارای ویژگی ضد خوردگی و ضد فرسایش نیز می‌باشد، هم‌چنین ذرات حاصل سایش قطعات و ذرات معلق حاصل سوخت را جذب کرده تا وارد موتور ماشین نشوند و به آن آسیب نزنند.

فروش روغن موتور عالی از درب کارخانه

فروش روغن موتور عالی از درب کارخانه

انتخاب روغن موتور مرغوب و با قیمتی مناسب یکی از نکات مورد توجه دارندگان خودرو می‌باشد.

کارخانه تولید کننده روغن موتور به خاطر حذف واسطه و جلوگیری از عدم اعمال قیمت اضافی بر روی محصول نهایی و گران‌فروشی، خود اقدام به عرضه مستقیم محصول به مشتریان خود می‌کند.

این کارخانه‌ها، نمایندگی‌ها و مراکز فروش خود را برپا می‌کنند تا به فروش روغن موتور به صورت عمده با قیمتی بسیار مقرون به صرفه بپردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *