همانطور که مستحضر هستید به مرور زمان روغن موتور آلوده می شود. بدین جهت ما می توانیم برای حذف آلاینده ها در روغن موتور ماشین، از فیلتر روغن هیدرولیک صنعتی استفاده نماییم. این امر باعث می شود، آلودگی در روغن موتور بسیار کم شود و از آسیب های احتمالی به دیگر قطعات خودرو جلوگیری نماید. همچنین باعث می شود دمای موتور کاهش یابد و از احتراق هایی که امکان دارد در اثر بالا رفتن دما پیش بیاید جلوگیری کند.

 

فیلتر روغن صنعتی

امروزه دارندگان وسیله نقلیه اهمیت زیادی به موتور خودرو می دهند و از فیلتر روغن موتور مرغوب تهیه می کنند. اما هر چقدر کیفیت یک فیلتر روغن صنعتی خوب باشد باز هم به مرور زمان دچار آلودگی می شود. بدین جهت برای حل این مشکل از فیلتر روغن صنعتی می توان استفاده نمود که نقش مهمی در تمیزی روغن موتور دارد. چرا که اگر روغن موتور برای مدتی بدون فیلتر بماند، ذرات ریز به داخل موتور نفوذ نموده و به قطعات ماشین مانند پمپ روغن فرسوده می گردد. در نتیجه حتی ممکن است به سطوح یاتاقان موتور نیز آسیب جدی برساند. پس آگاه شدیم که وجود فیلتر روغن در موتور امری بسیار ضروری است و عدم توجه به آن خسارات زیادی برای ما به وجود می آورد.

همانطور که در متن های فوق اشاره شد فیلتر روغن نقش مهمی را در خودرو ایفا می نماید. کارخانجات، دستگاه فیلتر روغن صنعتی را به صورت انبوه تولید می نمایند تا علاوه بر کارایی آن از آسیب ها جلوگیری نماید چرا که فواید آن برای یک خودرو به اندازه ای است که باید به آن توجه مهمی نمود.

این دستگاه بر اساس متریال ها و مواد اولیه ای که برای تولید فیلتر روغن ها در نظر گرفته می شوند عمل می کنند زیرا مدل های این فیلتر، از طراحی های پیچیده ای تشکیل شده اند که قطعات آن باید بطور کامل و صحیح در جای یکدیگر قرار بگیرند. همچنین طوری طراحی شده اند که ناخالصی ‌های موجود در روغن را جلوگیری نموده و اصطکاک هایی که قطعات موتور در حال کار کردن هستند را متوقف می‌ کنند. لازم به ذکر است بگوییم اگر فیلتر نباشد، اثرات روغن آلوده به موتور وارد شده و آسیب موتور بسیار جدی می شود.

انواع فیلتر روغن صنعتی

انواع فیلتر روغن صنعتی فیلتر روغن یکی از محبوب ترین فیلتر های روغن صنعتی می باشد. که معمولاً با بهترین و نازل ترین قیمت در مراکز خرید و فروش لوازم یدکی خودرو به فروش می رسد. قرن 21 را می توان قرن ماشین آلات سبک و سنگین دانست که با دنیایی از خودرو ها مواجهه هست. وجود هزاران مدل ماشین در باز می تواند گستردگی کار تولید لوازم جانبی خودرو را برای شما بیان کند. این خودرو ها همانند موجودات زنده برای ادامه عمر خود نیاز به مراقب و نگه داری دارند که این مراقبت ها می تواند شامل خوراک ماشین مانند بنزین و گازوئیل باشد یا نگهداری ماشین شامل تعمیر و تعویض قطعات مختلف خودرو باشد.

تا خودرو و موتور آن بتواند با سرعت بالا در مسافت های طولانی حرکت بکند. فیلتر روغن خودرو یکی از مهم ترین بخش های تصفیه روغن خودرو می باشد. که شما در این روش با استفاده از یک صافی کاملاً استاندارد و سالم روغن خودرو خود را تصفیه می کنید تا روغن حین گردش در موتور خودرو از رسوب ذرات ریز در داخل موتور خودرو خودداری کند. رسوب ذرات ریز می تواند خود از عامل حرکت کند خودرو باشد. بنابراین شما در صورت اختلال در سیستم موتور خودرو بهتر هست در درجه اول روغن و فیلتر روغن آن را کنترل کنید.

برای از بین بردن ناخالصی های موجود در روغن موتور، از انواع فیلتر روغن صنعتی استفاده می نماییم که بصورت خلاصه به آن می پردازیم:

فیلتر روغن چرخشی: این نوع فیلتر از عناصری تشکیل شده است که در محفظه ی آن یک رزوه ی فولادی قرار دارد و به بدنه موتور پیچ می شود. از مزایای آن می توان به مقاومت بالای ساختاری آن اشاره کرد که در برابر آسیب و ضرباتی که هنگام تعویض زده می شود بسیار مقاوم است. همچنین در هنگام تعویض فیلتر روغن چرخشی بدون اینکه ذره ای ناخالصی ها به روغن موتور وارد شود انجام می شود.

فیلتر روغن المنتی: این نوع فیلتر از محفظه های متصل و یکپارچه تشکیل شده است که به بدنه موتور وصل می شود. در محفظه ی آن دارای سوپاپ های مورد نیاز است که عملکرد صحیح فیلتر را مشخص می کنند. قطعاتی بر روی المنت قرار داده می شود تا محکم شود. در پوش و هسته اصلی این فیلتر از پلاستیک خاصی استفاده می شود که برای طراحی آن فکر های زیادی شده است. همچنین جدا از فلزی نبودن آن برای محیط زیست نیز بهتر است تا دفع آن به آسانی انجام شود.

همچنین فیلتر روغن مناسب از نشت روغن جلوگیری می نماید و اگر این چنین نباشد و فیلتر نامناسب باشد آسیب جدی به موتور وارد می شود و این خسارات سنگین خواهد بود. ما سعی نموده ایم به دو نوع از فیلتر روغن های صنعتی بپردازیم که بسیار پرکاربرد می باشد و باعث می شود عملکرد خودرو افزایش یابد. لازمه به ذکر است که شما با رعایت این نکات می توانید از موتور و قطعات مربوط به یکدیگر محافظت نمایید.

امروزه افراد متعددی با دانش خود به دنبال ساخت فیلتر روغن صنعتی هستند. چرا که با این امر می توانند فیلتر روغن را ساخته و خودشان تعویض نمایند یا به تعویض کار بدهند تا سرویس را انجام بدهد. ده ها فرمول برای تولید فیلتر روغن صنعتی وجود دارد که نوع مدل های آن متفاوت است و با بهره گیری از منبع جامع می توان اقدام نمود. شایان ذکر است که قبل از ساخت باید مطلع باشیم که وظیفه اصلی روغن چیست. وظیفه ی اصلی روغن ایجاد یک لایه نازک برای جدا کردن اجزای فلزی و جلوگیری از برخورد قطعات به هنگام چرخش به یکدیگر است. روغن در خودرو نقش اساسی دارد زیرا تمامی قطعات به نوعی به هم پیوسته هستند و روغن مانند یک درزگیری عمل می کند تا موانعی بین دیگر قطعات ایجاد نشود.

ساخت فیلتر روغن صنعتی

امروزه دارندگان خودرو اهمیت زیادی به نوع و کیفیت فیلتر روغن می دهند. بر این اساس سعی نموده ایم فروش فیلتر روغن صنعتی به صورت عمده و جزئی به سراسر کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.از این رو، فیلتر روغن مناسب برای خودروی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. گفتنی است که اکثر فیلتر های روغن بسیار شبیه به هم هستند و به انواع آن در متن های فوق اشاره نموده ایم. بنابراین شما می توانید برای خرید این محصول به صورت بدون واسطه و مستقیم به این وب سایت مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

مشاورین و همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود. در نتیجه باید گفت که همکاران ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. هدف ما ارائه محصولی اصل و جلب رضایت کامل شما مشتریان گرامی می باشد.

فروش فیلتر روغن صنعتی

فروش فیلتر روغن صنعتی همان گونه که می دانید فیلتر روغن صنعتی جز پر فروش ترین فیلتر روغنهای ایرانی در کشور می باشد. که بیش از نیمی از بازار خودرو ایران را به خود اختصاص داده است. وجود انواع پراید، با مدل های مختلف می تواند ارزش فروش لوازم یدکی آن را در کشور بیان کند. لوازم یدکی خودرو با بهترین قیمت در کشور به فروش می رسد. که فیلتر روغن پراید رانی یکی از مهم ترین لوازم یدکی پراید می باشد. که معمولاً در اندازه ها و استاندارد های مختلفی تولید می کنند. بنابراین شما جهت خرید فیلتر روغن خودرو رانی می توانید به مراکز خرید و فروش و تعمیرات خودرو مراجعه کنید تا با نصب آن ها بتوانند شما را در حفظ تعادل خودرو راهنمایی کنند. مراکز فروش فیلتر رانی، محصولات با کیفیت عالی رانی را با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهند. که این مراکز معمولاً به صورت گسترده در سراسر کشور فعال هستند و با عرضه و فروش بهترین و جدیدترین محصولات فیلتر روغن پراید رانی آن ها را در اختیار خریداران قرار می دهند. بنابراین شما جهت خرید انواع فیلتر روغن پراید رانی و کاج می توانید به این مراکز معتبر مراجعه کنید.

تا با خرید محصولات رانی از سایر برند های فیلتر روغن نیز دیدن کنید. یکی از انواع فیلترهای صنعتی، فیلتر روغن می باشد و یکی از کاربردهای فیلتر روغن در کمپرسورها است. کاهش استهلاک و گرمای زیاد موتور خودرو هنگام فعالیت فقط با روغن کاری مستمر قطعات درون موتور میسر خواهد بود. آلودگی هایی مانند خرده ریزهای آهنی، دوده و غیره به تدریج می توانند مسیر حرکت روغن را مسدود نموده و به موتور آسیب جدی وارد سازند.

فیلتر روغن در مسیر ورودی روغن به موتور قرار می گیرد. علاوه بر حفظ پاکیزگی روغن در شرایطی همچون حرارت بالای موتور در زمان کارکرد طولانی و سرعت های بالا موجب کارایی مناسب روغن می گردد. مواردی وجود دارد که در طراحی و ساخت فیلتر روغن مورد توجه قرار می گیرد. از جمله این موارد : • عدم مقاومت در برابر ورود روغن، قدرت جذب بیشتر آلودگی ها، جدا سازی مطلوب ذرات، مقاومت در برابر پارگی، • محفظه کار آمد با قابلیت تحمل فشار بالا آب بندی مناسب و دارا بودن سوپاپ اطمینان محل قرار گرفتن فیلتر روغن کمپرسور : فیلتر روغن در مدار جریان اصلی و یا مدار جریان فرعی روغن قرار می گیرد. وظیفه فیلتر روغن کمپرسور حذف تمام ناخالصیهای فرساینده از روغن است، بدون اینکه مواد افزودنی از آن جدا شوند. در کمپرسورها، روغن کمپرسور برای روان کاری شفت بلبرینگ، بلبرینگ کمپرسور و چرخ دنده ها استفاده می شود. ورود هر گونه آلودگی به غلتک بلبرینگ ها و چرخ دنده ها باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. از جمله آسیب های عدم استفاده از فیلتر روغن کمپرسور میتوان به فرسایش و خوردگی بلبرینگ یا آسیب به چرخ دنده اشاره کرد. که نهایت این امر اتصال الکتریکی در موتور می باشد.

تولید فیلتر روغن صنعتی

مراکز تولید انواع فیلتر روغن صنعتی همواره در تلاش اند که از بهترین مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده کنند. روش تولید فیلتر روغن پژو در مراکز تولید فیلتر روغن، طبق استاندارد های تعریف شده است و همچنین از افرادی با تجربه و ماهر در این عرصه برای تولید این محصول بهره می گیرند. در حال حاضر فروش فیلتر روغن خودرو به صورت گسترده در حال انجام است که نتیجه آن دسترسی راحت به آن است ولی باید به این مهم توجه داشت که اگر به دنبال فیلتری با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب هستید بایستی به عرضه کنندگان معتبر و خوش نام انواع فیلتر خودرو مراجعه کنید.

مجموعه ما یکی از معتبرترین عرضه کنندگان انواع روغن و فیلتر روغن خودرو است که در فروش فیلتر روغن پژو یه صورت مستقیم و اینترنتی نیز فعالیت می‌کند. لازم است که این را بگوییم فروش اینترنتی این محصول باعث شده است که بسیاری از موانع از میان برداشته شود و مزایای زیادی همچون صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه بیاورد.

دستگاه فیلتر روغن صنعتی

دستگاه فیلتر روغن صنعتی دستگاه فیلتر روغن صنعتی یکی از قطعات اتومبیل است که کاربرد آن تصفیه روغن خورد و تمیز کردن آن است که نتیجه آن عمر بیشتر روغن مورد استفاده در خودرو است عرضه مستقیم فیلتر روغن خودرو یکی از بهترین روش های فروش این محصول است به طوری که در این حالت علاوه بر این که از کلاه برداری های افراد متقلب جلوگیری میشود، قیمت خرید این محصول برای خریداران بسیار مناسب و ارزان تر خواهد شد.

روغن موتور به علت نقشی که در خودرو ایفا می کند از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که روغن علاوه بر خنک سازی موتور و جذب گرمای ناشی از احتراق داخل موتور به حرکت روان قطعات موتور روی همدیگر کمک می کند. همین امر سبب شده است که فیلتر روغن خودرو نیز اهمیت داشته باشد و صاحبان خودرو با استفاده از یک فیلتر با کیفیت، سالم ماندن و عملکرد درست خودروی خود را تضمین می‌کنند.

فیلتر روغن خودرو از قطعاتی محسوب می شود که هر چند مدت یک بار بایستی تعویض شوند لذا باید در طی بازه های زمانی مشخصی مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز تعویض شود. همچنین یک فیلتر درجه یک باید به خوبی بتواند عمل تصفیه روغن را انجام دهد و علاوه بر تحمل فشار بالا، کاغذ های به کار رفته در آن از کیفیت خوبی برخوردار باشد. شایان ذکر است که یکی از خصوصیات اصلی یک فیلتر روغن درجه یک دارا بودن سوپاپ اطمینان است که در صورت مسدود شدن محل عبور روغن، همچنان روغن بتواند به موتور برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *