فیلتر روغن امان یکی از انواع متنوع فیلتر ها می باشد که باعث نگهداری از موتور ماشین شده و سبب می گردد که آلودگی ها از سطح روغن موجود در ماشین از بین برود. این محصولات را می توان به روش های مجازی و حضوری خریداری کرد.

فیلتر روغن امان بهران شهاب فاین

فیلتر روغن امان

فیلتر روغن امان دارای کاربرد بسیار مناسبی در موتور های ماشین می باشد. آن ها برای پاکسازی روغن مناسب هستند و انواع آلاینده ها را از بین می برند، همچنین می‌ توان گفت در این را موتور ها از روغن اصلی استفاده می شود و وجود فیلتر روغن ضروری است و در موتور های احتراقی کاربرد این محصولات بسیار مد نظر بوده و باید حتماً وجود داشته باشند.

روغن موتور باعث جلوگیری از بالا رفتن دمای موجود در موتور می شود، آن ها با حرکت در سطح موتور مانند خون برای بدن عمل می کنند، ذرات ناشی از دود، گرد و غبار و غیره جذب این فیلتر روغن ها می شود و باعث می شود که آسیب کمتری به دستگاه موتور وارد شود. فیلتر روغن در واقع به عنوان قلب موتور کار می کند و پس از طی یک بازه زمانی باید آن ها را تعویض کرد.

فیلتر امان زنگ نمی زند، زیرا تمامی قسمت های آن ها به خوبی تولید شده اند. آن ها از چکه کردن قطرات روغن نیز جلوگیری می‌ کنند و می‌ توان به عنوان بهترین فیلتر روغن برای انواع ماشین ها استفاده شوند. آن ها از کمپرس و روغن سوزی موتور ماشین جلوگیری می کنند، همچنین باعث می شوند که شاتون و سوپاپ ها حرکات بسیار منظمی داشته باشند و خراب نگردند.

فیلتر روغن بهران

فیلتر روغن بهران انواع فیلتر های بهران بهترین نوع بوده که در شرکت مخصوص تولید می شوند. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تولید شده و بهترین انواع فیلتر ها را برای ، خودرو، صنعتی و نیروگاهی تولید می‌ کند. این محصولات توانسته اند که مجوز استاندارد ملی ایران را دارا باشند و برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ نیز گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ را از آلمان دریافت کردند، این برند در سال ۱۳۸۷ نیز موفق به اخذ گواهی نامه ایزو TS 16949 شد.

فیلتر روغن بهران نمونه پر فروشی است که برای اکثر ماشین ها استفاده می شود و نمایندگی های مختلفی در سطح کشور وجود دارد که اقدام به معرفی انواع مختلف این فیلتر ها می کنند و آن ها را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

فیلتر روغن شهاب

فیلتر روغن شهاب در کشور ما توزیع و به فروش می رسد، دارای سابقه بسیار بالایی است. آن ها چندین سال است که بهترین انواع فیلتر ها را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. این فیلتر ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و کیفیت زیادی دارند، همچنین می‌ توان گفت که قیمت آن ها بسیار مناسب بوده و با توجه به خدمات مختلف به دست می آیند.

می توان گفت که در زمان کوتاهی این برند تبدیل به معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها شده و از بازار فروش خوبی برخوردار است. حتی برای بازار های خارجی نیز صادر می شود، یکی از مهمترین تولیدات شرکت فیلتر شهاب کالایی است که به عنوان فیلتر عرصه می شود بسیار پر کاربرد می باشد.

شرکت مهندسی فیلتر شهاب با استفاده از دانش و تکنولوژی روز پیشرفت ترین ماشین آلات محصولاتی به بازار ارائه کرده که از کیفیت بالایی برخوردار است و مورد پسند مشتریان می باشد، آن ها تمامی فیلتر ها را در جای مخصوص خود مورد استفاده قرار می دهند و موفق به تولید فیلتر هایی در نوع سنگین و نیمه سنگین شده، همچنین در راه سازی و پالایشگاهی نیز از انواع فیلتر های بهران استفاده می شود.

فیلتر روغن فاین

فیلتر روغن فاین انواع فیلتر روغن فاین توسط این شرکت به بازار عرضه می‌ شود. دفاتر این شرکت در شهر های مختلف و کشور های دبی و آلمان نیز دایر شده اند و برای کسب و کار آماده هستند. می‌ توان گفت که شرکت خودروسازان مختلف انواع و اقسام این محصولات را برای ماشین های خود مورد استفاده قرار می دهند، حتی شرکت های دریایی و هوایی نیز از مجموعه محافظت کرده و اقدام به معرفی و محصول می کنند.

تبلیغات یکی از مهمترین راه ها جهت معرفی تمامی فیلتر های روغن فاین می کند. راه های گوناگون برای شناخت این محصول وجود دارد. یکی از مهم ترین راه‌ ها تبلیغات می باشد و تبلیغات درست از راه‌ های هوایی، مجازی و زمینی کلیه انواع فیلتر ها را معرفی می کنند و امکان خریدشان به راحتی برقرار می شود.

فیلتر روغن کلیک

فیلتر روغن کلیک نیز دارایی شکل استوانه‌ ای بوده و درون آن ها شبکه های کاغذی و سلولزی وجود دارد. این فیلتر ها دارای سوراخ های بسیار زیادی بر روی سطح خود هستند که باعث حرکت دادن روغن ماشین می شوند و آلودگی های آن مها را به خود جذب می کند.

استفاده از محصولات این برند در کشور ما حائز اهمیت می باشد و می توان گفت که نمونه های برتر و درجه یک این محصولات را می توان به شیوه های مختلفی تهیه کرد. خرید اینترنتی از نمایندگی های سطح کشور و فروش کارخانه های تولیدی انجام می‌ شود. در این روش قیمت‌ ها به نرخ اولیه و بسیار کم هستند و مصرف کننده می تواند در زمان و هزینه خود صرفه جویی داشته باشد.

فیلتر روغن کاج

فیلتر روغن کاج کارخانه تولیدی کاج تولید کننده فیلتر ماشین های سنگین و سبک می باشد. فیلتر های ماشین سنگین تحت عنوان kaf و فیلترهای ماشین سبک تحت عنوان klf شناخته می شوند. این کارخانه با استفاده از دانش و تکنولوژی روز بهترین انواع فیلتر ها را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده های داخلی و خارجی قرار می دهند.

برند کاج دارای شهرت بسیار زیادی است و جدا از شهرت بالا از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشند و طول عمر مناسبی دارند و پس از کاربرد مناسب خود باید آن ها را تعویض کرد، زمان تعویض کردن بر حسب مقدار کیلومتر حرکت کرده ماشین ها بر آورد می شود.

فیلتر روغن هایلوکس

شکل ظاهری این فیلتر های هایلوکس استوانه ای می باشد، آن ها در موتور ماشین قرار داده می شوند و باعث تمیز کردن روغن وارد شده به ماشین ها می شود. با این روش ها می توان روغن ها را تمیز کرده و مشکلی برای دستگاه موتور ماشین به وجود نیاید. از طریق فروشگاه های آنلاین و فضای مجازی می توان روغن هایلوکس را بررسی کرده و خرید آن ها را انجام داد.

قیمت فیلتر روغن یونیک

قیمت فیلتر روغن یونیک قیمت فیلتر روغن یونیک بسته به شرایط مختلف متفاوت می باشد روغن یونیک یکی از بهترین روغن ها بوده که دارای کیفیت بسیار زیادی است و از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد. این قیمت‌ ها بسته به کیفیت، روش خرید و جنس به کار رفته در آن ها متفاوت می باشد. هر چه این قیمت ها بیشتر باشد، معمولا کیفیت آن ها نیز بیشتر است.

فیلتر روغن ریچ

فیلتر روغن ریچ در مورد موتور ماشین ها ضروری بوده و استفاده از آن ها باعث طول عمر موتور ماشین می شود. این فیلتر ها دارای اندازه های مناسبی هستند و توسط تعمیر کاران و افراد ماهر به کار گذاشته می شوند. از گذشته تاکنون انواع فیلتر ها طراحی و تولید شده اند و هدف همه آن ها عملکرد بهتر موتور ماشین می باشد. فیلتر ریچ نیز مانند دیگر فیلتر ها به شکل استوانه ای است.

فیلتر روغن دانگ فنگ

فیلتر روغن دانگ فنگ فیلتر روغن دانگ فنگ یکی از فیلتر هایی است که می توان آن را در ماشین قرار داد و از تمیز بودن روغن ها اطمینان حاصل کرد. الیاف مورد استفاده در این فیلتر ها از نوع اصلی و درجه یک بوده و دارای کیفیت بسیار زیادی هستند. تولید این محصولات در کارخانه دانگ فنگ انجام می‌ شود و این برند از شهرت بیشتری برخوردار است.

فیلتر روغن زونتس

فیلتر روغن زونتس با برند ویژه خود در بازار به فروش می رسد، محبوبیت این برند چشمگیر بوده و افراد زیادی وجود دارند که فیلتر ماشین خود را از این مارک خریداری می‌ کنند، استفاده از انواع مختلف فیلتر ها بر اساس کیفیت آنـها صورت می‌ گیرد و اجناسی که کیفیت بالایی دارند، معمولاً طول عمر بیشتری داشته و بهتر می توانند آلودگی های موجود در روغن موتور را بگیرند.

فیلتر زونتس از نوع درجه یک بوده و استفاده از آن ها ضروری است. قیمت این فیلتر ها از راه های گوناگون به اطلاع مصرف کننده ها می رسد.

تعویض فیلتر روغن زونتس

تعویض فیلتر روغن زونتس تعویض فیلتر روغن زونتس را در بازه زمانی مناسبی انجام می شود، پس از طی چندین کیلومتر حرکت باید تعویض شوند. از روی داده های روی این محصولات می توان به زمان تعویض آن ها پی برد و روغن فیلتر روغن را عوض کرد. تعویض این روغن‌ ها در تعمیرگاه ها و تعویض روغنی ها انجام می شود، آن ها تعداد زیادی از برند ها را خریداری کرده و به مصرف کننده ها معرفی می کنند.

فیلتر روغن ژنراتور

فیلتر روغن ژنراتور باعث جمع کردن آلایندگی ها و خرده ریز ها از روغن می شوند، آن ها از بروز اصطکاک موتور دیزل و از گرم شدن زیاد موتور دیزلی نیز جلوگیری می نمایند، همچنین انواع قطعات ماشین نیز شکسته نمی شوند. از دیگر گزینه هایی که در روغن موتور وجود دارد، حالت کلی این فیلتر ها می باشد و فیلتر های روغن به صورت فلزی و پوسته فلزی وجود دارند و محفظه داخل آن ها از کاغذ می باشد.

فیلتر روغن ژنراتور پرکینز

فیلتر روغن ژنراتور پرکینز فیلتر روغن ژنراتور پرکینز پر مصرف ترین لوازم برای دیزل ژنراتور می باشد، آن ها باعث جلوگیری از ورود ناخالصی ها به پمپ مشعل می‌ شوند و از مسدود شدن آن ها جلوگیری می کنند، همچنین این دستگاه ها کارایی زیادی دارند و مصرف سوخت دیزل را کاهش می دهند، شکل ظاهری آن استوانه ای بوده و کاربرد بالایی دارند.

فیلتر روغن دیزل ژنراتور پرکینز

فیلتر روغن دیزل ژنراتور پرکنیز برای موتور های دیزل مناسب می باشد، آن ها از عملکرد بالایی برخوردار هستند و به صورت فلزی و پوست فلزی تولید می گردند، استفاده از هر کدام از آن ها با توجه به نوع ماشین متفاوت می باشد و کارخانه های تولیدی تمامی انواع این کد های اختصاصی را روی آن ها درج می کنند و متناسب با ماشین مورد نظر به کار برده می شوند.

فیلتر روغن دیزل ژنراتور کامینز

فیلتر روغن دیزل ژنراتور کامینز یکی دیگر از انواع فیلتر روغن ژنراتور نوع دیزل ژنراتور کامینز می باشد تمامی انواع فیلتر ها را می توان در سایت های مختلف بررسی کرده و بهترین را متناسب با مدل ماشین انتخاب کرد، این فیلتر ها توسط کارخانه مربوطه در بسته بندی های متناسب قرار گرفته و ارسال می شوند.

فیلتر روغن عاج

فیلتر روغن عاج باعث تمیز کردن ماشین از آلودگی های مختلف می شود.همچنین استفاده از این قطعات در موتور ماشین سبب طول عمر سیلندر، موتور ماشین، پیستون، شاتون و غیره می شود ، آن ها وظیفه روانکاری پیچ ها و دیگر اتصال ها را بر عهده دارند.

فیلتر روغن فاین ef7

فیلتر روغن فاین ef7 فیلتر روغن فاین ef7 را می توان به در انواع سایت ها بررسی کرده و این مدل را متناسب با نیاز خود مورد استفاده قرار داد فیلترفاین ef ۷ دارای قیمت مناسبی است و خرید آن ها به شیوه های مجازی و حضوری امکان پذیر است.

فیلتر روغن پاک قیمت

قیمت فیلتر روغن پاک از طریق خرید اینترنتی کمتر می شود و روش خرید در این قیمت ها تاثیر گذار هستند، همچنین برند ها با توجه به میزان هزینه ای که صرف تولید آن ها شده است، برآورد می گردد و این قیمت به اشتراک گذاشته می شود.

فیلتر روغن لیکومولی

فیلتر روغن لیکومولی فیلتر روغن لیکومولی با دانش و تکنولوژی روز تولید می‌ شود و می‌ توان گفت که این فیلتر های روغن از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند و کارایی آن ها در ماشین های مختلف بسیار بالا است و شکل استوانه ای این محصولات در بازار وجود دارد.

فیلتر روغن وینگل

شکل ظاهری فیلتر روغن وینگل نیز به صورت استوانه ای بوده و الیاف های اصلی آن ها باعث پاک سازی روغن و دیگر آلودگی ها از این محصول می شوند. این فیلتر ها در نوع خود بسیار مناسب بوده و از فروش خوبی برخوردار هستند.

فیلتر روغن ولکس

فیلتر روغن ولکس فیلتر روغن ولکس از نوع وارداتی بوده که از کشور چین به کشور ما وارد می شود. آن ها دارای قیمت بسیار کمی بوده و با استاندارد های جهانی تولید می گردند، این محصولات با قیمت نرخ و ارز رابطه مستقیمی دارند.

فیلتر روغن بهران یا سرکان

فیلتر روغن سرکان یا همان بهران نمونه پر فروشی در کشور ما بوده که نزد رانندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند‌. این برند بسیار معتبر بوده و دارای کیفیت زیادی است و تبلیغات این محصول به شیوه های قدیمی و مدرن انجام می شود.

فیلتر روغن ثانویه fh

فیلتر روغن ثانویه fh فیلتر روغن ثانویه fh دارای انواع مختلفی است و برای ماشین های ولوو مورد استفاده قرار می گیرد، آن ها به شکل استوانه ای هستند و متناسب با مدل ماشین ها طراحی می گردند، این محصول تنوع بالایی دارد.

فیلتر روغن جهش

فیلتر روغن جهش با استفاده از آخرین دانش روز تولید می شود و این فیلتر ها در دستگاه های مخصوص تولید شده و شکل استوانه‌ای هستند. از این فیلتر ها برای خودروی ۲۰۶، ۲۰۷، پژو پارس و غیره استفاده می شود.

فیلتر روغن ژاپنی

فیلتر روغن ژاپنی فیلتر روغن ژاپنی نمونه درجه یک فیلتر ها است. آن ها در کشور ژاپن تولید شده اند و به کشور ما وارد می شوند. این محصولات قیمتی بیشتری از سایر محصولات را دارا هستند و کیفیت بالایی دارند و اکثرا برای ماشین خود از این فیلتر ها استفاده می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *