روغن موتور علاوه بر مواد افزودنی از ترکیب روغن پایه نفتی بدست می آید و دارای کارکرد های مهمی همچون روغن کاری، کاهش ساییدگی در قسمت هایی از موتور، شستشوی داخل موتور و اطمینان از تمیز بودن قطعات داخل موتور در برابر ترکیبات دوده و تجزیه دارد. روغن ها و رسوبات بین قطعات، آب بندی کامل بین سیلندرها و پیستونها، خنک شدن قسمت های داخلی موتور، عملکرد بهینه قطعات متحرک موتور در دماهای مختلف و محافظت از قطعات موتور در برابر خوردگی و شوک از دیگر کاربرد های روغن موتور می باشد. روغن موتور آیسین با استفاده از افزودنی های مرغوب و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می گردد. این محصول پیشنهاد اول متخصصان در این شاخه صنعت یعنی خودرو بوده و هست!

 

ویژگی روغن موتور آیسین 10w40 کره

ویژگی روغن موتور آیسین 10w40 کره از آنجا که از لحظه شروع تا لحظه توقف خودرو، روغن موتور باید حضور مستمر و موثری در داخل پیشرانه خودرو داشته باشد، در انتخاب خود بسیار مراقب باشید. کیفیت روغن موتور بهران و آیسین به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید هرکدام از آن ها را بررسی کنید، سپس آن را تهیه نمایید. روغن موتور اصل ویسکوزیته خوبی دارد و ضریب اصطکاک بسیار کمی دارد و قابلیت روغنکاری قطعات مختلف و قسمت های متحرک موتور را دارد.علاوه بر این ، روغن موتور علاوه بر اینکه با ترکیبات پلیمری موجود سازگار است، باید در برابر زنگ زدگی، خوردگی، اکسیداسیون و سایش، اثرات بازدارنده خوبی نیز داشته باشد. به طور کلی روغن های موجود در بازار به دو گروه تک مرحله ای MonoGrade و چهار فصل Multi Grade تقسیم می شوند که امروزه به دلیل فناوری به کار رفته در موتورهای امروزی ، گروه دوم است همیشه توسط کارشناسان توصیه می شود.

امروزه بر اساس فن آوری های جدیدی که در ساخت موتورهای اتومبیل و تولید روغن موتور استفاده می شود، روغن موتورهای آیسان می توانند بیش از 5000 و حداکثر تا 12000 کیلومتر مورد استفاده قرار گیرند، اما این مقدار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • شرایط کاری موتور خودرو (کار در محل کار، حرکت با بار زیاد، سرعت زیاد، رانندگی در سرما، رانندگی در رطوبت و خاموش و روشن کردن بیش از حد).
  • کیفیت مکانیکی موتور به ویژه سیستم سوخت و انژکتورها و همچنین وضعیت سیستم برق خودرو.
  • کیفیت روغن موتور و مصرف سوخت.
  • کیفیت فیلتر هوا و روغن (در خودروهای امروزی ، توصیه می شود هر بار فیلتر روغن را عوض کنید).
  • نوع، مدل و سال ساخت موتور و ماشین.
  •  زمانی که روغن در مخزن خودرو باقی می ماند.بنابر این بسته به عوامل ذکر شده و نوع روغن موتور مورد استفاده شما می توانید زمان دقیق و البته اقتصادی ترین زمان برای تغییر روغن موتور در اتومبیل خود را تعیین کنید. فقط اعداد موجود در کیلومتر شمار اتومبیل خود را محاسبه کنید. در حالی که همه تولیدکنندگان و شرکت های نفتی توصیه می کنند روغن موتور را هر شش ماه یکبار بدون هیچگونه کارکردی و حداکثر 5000 کیلومتر کارکرد در هر شرایطی تغییر دهید.
    حال اگر همه ویژگی های نام برده را در یک محصول می خواهید پیشنهاد ما به شما روغن موتور آیسان است.

قیمت روز بهترین روغن موتور اصل

قیمت روز بهترین روغن موتور اصل بازرگانی زمانی اقدام به عرضه بهترین روغن موتور توتال فلزی با نازلترین قیمت نموده است. جهت دریافت راهنمایی پیرامون قیمت روغن موتور و یا مطرح نمودن پرسش با ما تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *