انواع روغن موتور خارجی اصل پراید را می توانید با قیمت مناسب از طریق سایت خریداری کنید. روغن موتور انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع وسیله نقلیه نوع روغن انتخاب می شود. روغن موتور باکیفیت جلوی فرسایش قطعات موتور را گرفته و عمر آن را افزایش می دهد. بهترین روغن موتورها دارای ویژگی های بارزی هستند که از مهمترین آنها می توان به ویسکوزیته و گرانروی روغن اشاره نمود. روغن موتور خارجی اصل پراید با دارا بودن این ویژگی ها توانسته است فروش خوبی داشته باشد.

 

تفاوت انواع روغن موتور خارجی یا ایرانی

تفاوت انواع روغن موتور خارجی یا ایرانی

همانطور که می دانید روغن موتورهای مختلفی با کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارد. در کنار انواع روغن موتورهایی که تولید داخل هستند، روغن موتورهای خارجی و وارداتی نیز به چشم می خورند. هر یک از انواع این روغن ها از نظر کمی و کیفی و همچنین ساختار تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند. روغن موتورها را بر اساس ساختار به سه دسته تقسیم بندی می کنند.

  1. معدنی
  2. سنتتیک
  3. نیمه سنتتیک

هر یک از این روغن موتورها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که ممکن است در روغن موتورهای خارجی و ایرانی با یکدیگر تفاوت داشته باشند. استاندارد API که تعیین کننده سطح کیفی روغن موتور تولید شده است یکی دیگر از تفاوت هایی است که در روغن موتورهای ایرانی و خارجی مشاهده می شود. البته این استاندارد برای روغن موتورهای بنزینی و دیزلی هم فرق می کند.

تفاوت دیگری که می توان برای انواع روغن موتورهای ایرانی یا خارجی برشمرد، میزان گرانروی یا همان ویسکوزیته روغن است. گرانروی روغن نقش تعیین کننده در کاهش فرسایش قطعات موتور ایفا می کند. پایین بودن میزان ویسکوزیته می تواند به مرور مشکلاتی را در روشن و خاموش کردن ماشین ایجاد کند.

فروش عمده روغن موتور اصل ویژه پراید

فروش عمده روغن موتور اصل ویژه پراید

روغن موتور اصل ویژه پراید را به صورت عمده و با قیمت مناسب از طریق سایت به فروش می رسد. فروش روغن موتور به صورت عمده سبب شده تا قیمت تمام شده برای خریدار مقرون به صرفه تر باشد و مشتری رضایت بیشتری از خرید خود نشان دهد. انتخاب روغن برای هر وسیله نقلیه ای امری بسیار مهم است چرا که انتخاب صحیح در افزایش طول عمر قطعات اصلی خودرو نقش انکارناپذیری دارد.

بهترین روش برای انتخاب و خرید روغن موتور پراید مراجعه به دفترچه راهنمایی است که در زمان خرید خودرو به شما تحویل داده می شود. در این دفترچه مناسبترین نوع روغن موتوری که می توانید برای خودروی خود استفاده کنید، ذکر شده است.

اگر خودروی شما پراید است می توانید در زمان مراجعه برای خرید درخواست کنید تا روغن موتور اصل را برای فروش به شما عرضه کنند. روغن موتور اصل دارای مهر استاندارد بوده، درب آن وکیوم شده و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *