روغن موتور کوانتیک  10w40 به عنوان یک روغن نیمه مصنوعی است که در موتورهای بنزینی و دیزل استفاده می شود این روغن به صورتی طراحی شده است که رسوب موجود در ماشین به صورت زیبا تمیز می کند.

 

درباره روغن موتور کوانتیک 10w40 بیشتر بدانید

درباره روغن موتور کوانتیک 10w40 بیشتر بدانید بر اساس مواد معدنی با کیفیت بالا و روغن پایه مصنوعی تصفیه شده با حلال و همچنین یک انتخاب خوب و متعادل از مواد افزودنی برای به دست آوردن خواص زیر:

یک شاخص گرانروی بالا و پایدار است و باعث جلوگیری از سرما  در موتور می شود و مقاومت شدیدی در برابر اکسیداسیون، به عنوان یک مواد شوینده خوبی است که موتور را تمیز می کند مواد روانکاری بسیار بالایی در دما موتور ایجاد می کند و یک محافظ کننده خوبی در برابر سایش ، خوردگی و کف موتور است.

روغن موتور کوانتیک یکی از روغن های است که جهت کار کردن آسان و راحت موتور خودرو استفاده می شود که این روغن باعث این می شود موتور ماشین به صورت روان سازی قطعات متحرک و کارکرد موتور خودرو را بهبودی می بخشد.

فروش انواع روغن موتور کوانتیک روانکاری

فروش انواع روغن موتور کوانتیک روانکاری

فروش روغن موتور که امروزه در بازار ایران عرضه می شود که این روغن برای ماشین سبک و سنگین از روغن روانکاری شده استفاده می شود که به دلیل کارایی بالا این محصول و دارای درجه کیفیت بسیار بالا از مشتریان بسیار زیادی برخوردار است چون این روغن باعث پاکسازی و از بین بردن زدن زدگی موتور می شود.

انواع روغن موتور در بازار که از برند های مختلفی برخوردار است که هر شرکت بر اساس سلیقه که دارد اسم محصول خود را ثبت می کند که مانند: روغن موتور کاسپین، روغن موتور ایرانول، روغن موتور بهران، روغن موتور پارس، روغن موتور توتال که امروزه در بازار عرضه می شود که هر کدام بر اساس وزن آن می توان قیمت گذاری کرد که امروز صادرات روغن های موتور ایرانی به کشورهای خارجی صادر می شود که دارای مشتریان بسیار زیادی است.

برای خرید روغن موتور کوانتیک از مراکز و فروشگاه های ما که آن را تولید می کنیم باید خریداری کنید که می توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید و خرید محصول اطمینان دارید و قیمت دارای قیمت ارزان تر است چون واسطه بین آنها وجود ندارد.

روغن های بسیاری زیادی در بازار با برند های داخلی و خارجی عرضه می شود که آیا این روغن های در بازار که عرضه می شود خوب است یا نه ولی ما می توانیم به شما مشتریان عزیز روغن موتور با کیفیت  به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *