در سال های گذشته، طیف وسیعی از روان کننده های خودروهای سواری ما به شما کمک می کند تا راندمان، عملکرد و صرفه جویی بهتری در هزینه خودرو خود داشته باشید. ما متعهد به یافتن راه‌حل‌های جدید برای چالش‌های روغن‌کاری هستیم، و از آن فراتر می‌رویم تا اطمینان حاصل کنیم که وسیله نقلیه شما، هر بار که ماشین خود را در جاده بیرون می‌آورید، به‌طور مداوم ارائه می‌شود.

 

روغن موتور

هر چیزی که شما را هدایت می کند، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. طیف گسترده ای از روغن های موتور خودروهای سواری ما شما را در حرکت نگه می دارند، هر وسیله نقلیه و نیازی که دارید. ما روغن‌ موتور ایرانول رونیا خود را به گونه‌ای فرموله کرده‌ایم که محافظت بیشتر در برابر سایش و رسوبات، تضمین دوام موتور و بهبود مصرف سوخت با کاهش انتشار CO2 و محافظت از کاتالیزور در محصولات منتخب را ارائه دهیم. روغن موتور خودروهای سواری ما می‌توانند تحت طیف وسیعی از شرایط عملیاتی متفاوت کار کنند و شما را همیشه در جاده نگه دارند.

ما روغن موتور برای انواع مارک ها و مدل های خودرو داریم که خودروهای قدیمی و جدید را پوشش می دهند. ما محصولاتی تولید می کنیم که نیازهای مدرن ترین موتورهای بنزینی و دیزلی با توان خروجی بالا و توربوشارژ را برآورده می کند. مجموعه گسترده ما نیازمندی های فولکس واگن، بی ام و، مرسدس بنز، پورشه، جنرال موتورز، رنو، ولوو، فورد، جگوار، فیات و کرایسلر و سایر سازندگان OEM را پوشش می دهد.

ما طیف گسترده ای از سیالات محرک را برای برآورده کردن حتی سخت ترین برنامه ها داریم. بدون توجه به بار، آب و هوا یا شرایط رانندگی؛ طیف وسیعی از محصولات ما، اعم از سیالات معدنی و مصنوعی با افزودنی های پیشرفته، به ارائه تعویض دنده فوق العاده نرم، بهبود مصرف سوخت، حفاظت خوب در برابر زنگ زدگی و خوردگی، روانکاری یکنواخت، خواص اصطکاکی عالی، سیالیت دمای پایین عالی و عملکرد استثنایی در دمای بالا کمک می کند.

با اطمینان رانندگی کنید مایعات ترمز و خنک کننده های رادیاتور و ضد یخ ما باعث می شود ماشین شما در هر شرایط رانندگی و آب و هوایی در بهترین حالت کار کند.

ایمنی خود را به مایعات ترمز با کارایی بالا با افزودنی های عملکردی بسپارید که به محافظت از سیستم ترمز و ارائه عملکرد قابل اعتماد کمک می کند. طیف وسیعی از محصولات روغن ترمز و روغن موتور ایرانول ما الزامات شرایط رانندگی عادی و شدید را برآورده می کند و قابلیت اطمینان و ایمنی را در همه شرایط رانندگی ارائه می دهد.

مرکز پخش روغن موتور

 

فرمول های خنک کننده و ضد یخ ما تضمین می کند که موتور شما در دمای بهینه باقی می ماند و تضمین می کند که همیشه از آن محافظت می شود، حتی در تابستان های گرم و سرد یا زمستان های سرد سرد. این به جلوگیری از خرابی و تعمیرات پرهزینه کمک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *