روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ از جمله محصولات با کیفیتی است که می توان برای موتور خودرو استفاده نمود. سفارش روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ ارزان قیمت را می توان از طریق سایت های معتبر فروشگاه های مجاز این محصول نیز انجام داد. در کشورمان نیز این محصول به علت کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برترین سازندگان روغن موتور در جهان به کیفیت این محصول اذعان دارند. از آنجا که کیفیت و کارایی این محصول بالاست به اکثر نقاط جهان نیز صادر می گردد و از فروش بالایی برخوردار است. این محصول را می توان با قیمت های مناسب تر از نمایندگی های معتبر آن در کشور خریداری کرد.

 

کاربرد روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ چیست؟

کاربرد روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ چیست؟ به طور خاص برند زیک به محبوبیت گسترده ای در بین رانندگان خودرو در بازار پریمیوم دست یافته است. نکته مهم این است که در راستای رشد صنعت خودرو نیز قدم های مهمی برداشته است.

این شرکت طیف گسترده ای از روغن موتورهای با کیفیت را در اختیار شما قرار داده است که نیازهای انواع خودروها از جمله سدان، وسایل نقلیه تجاری و موتور سیکلت را برآورده می کند. محافظت از موتور و همچنین حداکثر راندمان روغن کاری محصولات، صرفه جویی در مصرف سوخت از ویژگی های محافظتی این محصول از موتور است.

شاخص ویسکوزیته و سایر خواص سری زیک ۱۰/۴۰ نیز با موفقیت بهبود یافته است، به حدی که آن ها از معتبرترین سازندگان خودرو امتیاز دریافت کرده اند. روغن موتورهای زیک برای انواع خودروهایی که از بنزین، دیزل یا گاز طبیعی استفاده می کنند قابل استفاده است.

هایپرکارها، سوپر اسپرت ها، اتومبیل های اسپرت، وسایل نقلیه لوکس، اتومبیل های بزرگ اندازه و سازگار با محیط زیست، وسایل نقلیه چند منظوره، وانت و همچنین موتور سیکلت از جمله محصولاتی هستند که از انواع روغن موتورهای زیک، به ویژه مدل ۱۰/۴۰ آن استفاده می کنند. زیک به عنوان دومین تولید کننده بزرگ روغن موتور در جهان شناخته می شود.

قیمت روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ در بازار تهران

قیمت روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ در بازار تهران قیمت روغن موتورها بستگی به کیفیت و نوع آن ها می تواند متغیر باشد. بازار روغن موتور در تهران نیز رونق بسیار خوبی گرفته است. روغن موتور زیک ۱۰/۴۰ در بازار تهران توسط فروشگاه های معتبری عرضه می گردد که انواع این محصول را ارائه می دهند.

این محصول ذکرشده را به قیمت های فوق العاده می توان از طریق خریدهای غیر حضوری سفارش داد. با صرف هزینه های کم تر با مراجعه به سایت های ارائه دهنده ی این محصول، امکان ثبت سفارش آن وجود دارد. پس از انجام عملیات خرید، محصول در مدت زمان کوتاهی به دست مشتریان در سراسر کشور خواهد رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *